Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare defalcate pe loturi: Lot 1-DJ 103 N km 6 +600 12 +800 SFARAS - JEBUC -DN1 G, Lot 2 - DJ 108 N km 18 +900 28 + 000 MESTEACAN si Lot 3- DJ 110 B km 26 +507 43 + 855 BOBOTA ZALNOC CAMAR DJ 109 P; judetul Salaj


Anunt de participare numarul 89325/22.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare defalcate pe loturi: Lot 1-DJ 103 N km 6 +600 12 +800 SFARAS - JEBUC -DN1 G, Lot 2 - DJ 108 N km 18 +900 28 + 000 MESTEACAN si Lot 3- DJ 110 B km 26 +507 43 + 855 BOBOTA ZALNOC CAMAR DJ 109 P; judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop elaborarea documentatiilor tehnice care sa permita autorizarea executarii lucrarilor care presupun lucrari de asfaltare prin marirea capacitatii portante a structurii rutiere la nivelul determinat de solicitarile din traficul rutier, conform expertizei tehnice, prin realizarea de straturi de fundatii din material pietros si aplicarea unei imbracaminti bituminoase in doua straturi de grosimi minime, solutionarea problemelor legate de colectarea si evacuarea apelor din zona drumului precum si racordarea cu drumurile si strazile existente.Documentatiile tehnice vor avea la baza in exclusivitate solutiile tehnice propuse de expert.Elaboratorul documentatiei tehnice va intocmi liste de cantitati de lucrari pe articole de deviz pentru fiecare categorie de lucrari in parte pentru a facilita ofertarea, executia si urmarireacantitativa a lucrarilor:
Lot 1 - , ,ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 103 N, km 6 +600 12 +800, SFARAS - JEBUC -DN1 G
Lot 2 - , , ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 108 N, km 18 +900 28 + 000, MESTEACAN
Lot 3 - , , ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 110B, km 26 +507 43 + 855, BOBOTA ZALNOC CAMAR DJ 109 P
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studiude fezabilitate, proiecttehnic, detaliide executie, caietede sarcini, documentatiipentru obtinereaavizelorsiaautorizatieideconstruirepentru obiectivul , ,ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 103 N, km 6 +600 12 +800, SFARAS - JEBUC -DN1 G
LOT 2: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studiude fezabilitate, proiecttehnic, detaliide executie, caietede sarcini, documentatiipentru obtinereaavizelorsia autorizatiei deconstruirepentru obiectivul , , ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 108 N, km 18 +900 28 + 000, MESTEACAN
LOT 3: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studiude fezabilitate, proiecttehnic, detaliide executie, caietede sarcini, documentatiipentru obtinereaavizelorsiaautorizatiei deconstruirepentru obiectivul , , ASFALTAREDRUM JUDETEANDJ 110B, km 26 +507 43 + 855, BOBOTA ZALNOC CAMAR DJ 109 P
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grantia de participare LOT 1=640 lei, LOT 2=900 lei, LOT 3=1800 lei; Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, conform fisei de date
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform fisei de date
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat, conform fisei de date
Declaratie privind calitatea de participant, conform fisei de date
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, conform fisei de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri, conform fisei de date
Bilant la data de 31.12.2006, 31.12.2007si31.12.2008, conform fisei de date
Informatii privindcapacitatea financiara, conform fisei de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este pentru: LOT 1:64.000 lei; LOT 2:90.000 lei; LOT 3:180.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate, conform fisei de date
Declaratie privind echipamente tehnice, conform fisei de date
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, conform fisei de date
Lista cu experienta similara, conform fisei de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta cate trei contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, pentru fiecare lot, a caror valoare cumulata sa fie minim: - 32.000 lei fara TVA pentru LOT 1; 45.000 lei fara TVA pentru LOT 2; 90.000 lei fara TVA pentru LOT 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
77/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31004641, Email: [email protected], Fax: 021-31004642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260-613850, Fax: 0260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: Str. P-ta. 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer