Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare, documentatii pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica pentru implementarea proiectului pentru obiectivul de investitii Centrala fotovoltaica de 3 MWP de producere a energiei electrice din conversia


Anunt de participare numarul 75068/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Adresa postala: BDUL EROILOR NR.750, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107180, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IANCU, Tel.0244 367461, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 367402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare, documentatii pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica pentru implementarea proiectului pentru obiectivul de investitii Centrala fotovoltaica de 3 MWP de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in comuna Cornu, judetul Prahova.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Cornu, judetul Prahova, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare, documentatii pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica pentru implementarea proiectului pentru obiectivul de investitii Centrala fotovoltaica de 3 MWP de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in comuna Cornu, judetul Prahova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, documentatii pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica pentru implementarea proiectului pentru obiectivul de investitii Centrala fotovoltaica de 3 MWP de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in comuna Cornu, judetul Prahova.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 463, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :5.000 EuroGarantia de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA, constituita sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se va face prin Programul Operational Sectorial Cresterea competitivitatii economice AP 4 DMI2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (conform informatiilor din documentatia de atribuire)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se atribuie si se semneaza numai in conditiile semnarii Contractului de Finantare cu Organismul Intermediar pentru Energie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea;
2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4 Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
5 Copie certificat de inregistare ca persoana fizica sau juridica
6 Copii ale documentelor originale ce definesc constitutia sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii
A se vedea si documentatia de atribuire anexata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) minim 1 Milion EUR;
2) media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) rezultata din activitatea desfasurata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului - minim 0, 7 Milioane EUR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A se vedea in documentatia de atribuire anexata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) experienta in executarea a cel putin un contract pentru servicii similare, de o amploare si complexitate apropiata (natura similara: servicii de proiectare centrala fotovoltaica, cel putin 1MWp, volum fizic si valoric al efortului la cel putin 65% din valoarea contractului ce face obiectul acestei proceduri) in ultimii 3 ani calendaristici (2006, 2007, 2008)
2) demonstrarea accesului la infrastructura necesara pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru aceasta infrastructura, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru). Operatorul economic trebuie sa demonstreze cel putin accesul la infrastructura pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice.
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala ofertantul trebuie sa prezinte:
1) Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calendaristici (2006, 2007, 2008)
2) Declaratie privind personalul si infrastructura de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
3) Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
4) Certificate/documente emise de, sau contrasemnate din partea beneficiarului/clientului, pentru proiectele similare mentionate ca fiind finalizate sau in curs de executare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A se vedea in documentatia de atribuire anexata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2046/06.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Cornu, str. Bdul Eroilor, nr.750, satul Cornu de Jos, comuna Cornu, jud. Prahova.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte. Membrii comisiei de licitatie. Observatori autorizati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea competitivitatii economice AP 4 Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice , DMI 2, Valorificarea resurselor regenerabile de energie pentru producerea energieiverzi
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Ploiesti- Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str.Emile Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Cornu
Adresa postala: Bdul Eroilor, nr.750, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107175, Romania, Tel.0244367461, Email: [email protected], Fax: 0244367402, Adresa internet (URL): www.primariacornu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer