Licitatie Publica - Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele PT+CS, DE si PAC)- r. Trotus si Tazlau.
Anunt de participare numarul 21720/03.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele PT+CS, DE si PAC)- r. Trotus si Tazlau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lotul I: comunele Lunca de Sus si Lunca de Jos, jud. Harghita;
Lotul II: comuna Balcani, satul Frumoasa, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilor de proiectare si verificare a documentatiilor tehnico-economice (fazele PT+CS, DE si PAC) pentru obiectivul de investitii "Amenajarea raului Trotus si afluenti (judetul Harghita) si a raului Tazlau si afluenti (judetul Bacau) - etapa I".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232800-2-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exempare (pentru fiecare faza de proiecatre) si verificarea acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 802, 151RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I - 7.500 lei; Lotul II: 7.000 lei;Garantie de buna executie: 10% din valoarea (fara T.V.A.) a fiecarei facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE 2005-CES, Schema de finantare "Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Fisa de informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: Scrisoare de bonitate bancara; Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat la organele in drept si balanta la 30.06.2007; Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lotul I: 1.150.000 lei;Lotul II: 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Recomandari de la alti beneficiari; Declaratie si lista privind echipamentelor tehnice, tehnica de calcul, instrumente de masurare etc din dotare; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Certificare M.M.G.A. pentru intocmirea de proiecte in domeniul "Constructii Hidrotehnice".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1(unu) contract de valoare egala sau mai mare de: Lotul I: 125.000 lei;Lotu II: 110.000 lei.Se solicita desemnarea de catre ofertant, ca sef de proiect, a unei persoane cu studii superioare de specialitate cu experienta in proiectare de cel putin 15 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorii economici trebuie sa fie certificati de M.M.G.A. pentru intocmirea de proiecte in domeniul "Constructii Hidrotehnice".
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8264/19.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529, Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2007 11:00
Locul: Directia Apelor "SIRET" Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1, cod 600274.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE 2005-CES, Schema de finantare "Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii".
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, propunerea financiara si tehnica se va face separat pentru fiecare dintre loturi.Se vor incheia 2 (doua) contracte de achizitie publica, cate unul pentru fiecare lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu recurs in termen de 15 zile de la pronuntare sau comunicare (art. 20, alin. 1 din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor "SIRET" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2007 14:03