Licitatie Publica - Servicii de proiectare Drum Centura Oradea etp..3- 1.78KM intre km 13+933 si DN1.
Anunt de participare numarul 128122/08.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. DECEBAL nr.128 jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia: ing.Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264.432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str.DECEBAL nr.128 jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia: ing.Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264.432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. DECEBAL nr.128 jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia: ing.Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264.432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare Drum Centura Oradea etp..3- 1.78KM intre km 13+933 si DN1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Centura Municipiuui Oradea-1, 78 km intre km 13+933 al drumului de centura si DN 1
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Serviciile de proiectare pentru: 1.Proiect tehnic ( inclusiv stabilirea limitelor coridorului de expropriere ), Caiete de Sarcini pe Specialitati siListe de cantitati, (faza de proiectare atat pentru drum cat si pentru lucrari de arta, mutari si protejari de instalatii edilitare, etc.),
2.Documentatia tehnica (legea 50/ 1991),
3.Detalii de executie, (faze de proiectare atat pentru drum cat si pentru lucrari de arta, mutari si protejari de instalatii edilitare, etc.),
4.Intocmirea documentatiilor necesare in vederea eliberarii urmatoarelor documente: CU, avize si acorduri solicitate in CU si Caietul de sarcini precum si obtinerea acestor avize si acorduri in numele beneficiarului, 5.Servicii de asistenta tehnicapentru obiectivul: ?Drum de Centura in Municipiul Oradea- etapa a- II-a, Sector etapa a III ? a ? 1, 78 km intre km 13+933 al drumului de centura si DN 1?? ,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform ?Caietului de sarcini''si documentatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 355, 629RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare =3556, 29lei. Gar. de buna executie este de 8, 5% din val. contr. fara TVA. IMM beneficiaza de reducere de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat - cap.Investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertantInformatii despre asociere
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociatAcorduri de asociere (daca este cazul)- autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).
Angajament ferm (daca este cazul) - legalizat notarial (art.II, pct.25 din OUG 19/2009; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 actualizata).
Acorduri de subcontractare (daca este cazul)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind Eligibilitatea privind prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Cazier judiciar si/sau certificate echivalente
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice)Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF-sau echivalent- daca este cazul.
Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
certificat de inmatriculare
certificat / ORC ?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Rezultatul Exercitiilor Financiare nete (profit net/pierdere), ?
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii.
Bilanturile contabile pe ultimii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organeleCaziere fiscale, certificari ; sau echivalent;
Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii,
linii de credit confirmate de banci sau altemijloace financiare suficiente pentru sustinerea
derularii contractului pe o perioada de 90 zile, respectiv o suma min. de 35.563lei, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu serviciile prestate in cadrul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val. minima cifrei de afaceri: 711.258, 00 lei , reprezentand 166.267, 24 euro (la curs BNR din 14.06.2011 ora 13:00, 1euro= 4, 2778 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind capacitatea tehnica.
Inf. generale pentru ofertant, ofertant asociat.
O lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani ? pentru ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantul asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare.
Lista principalelorprestari de servicii similare in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie/recomandari sau nominalizarea unui contract sau maxim 3 contracte pt.dem.exper.sim.
Nominalizarea resurselor tehnice care vor participadirect la indeplinirea contractuluiDotarea tehnica minima solicitata poate fi dotare proprie sau contract/ Acord de colaborare valabil la deschiderea ofertelor cu una sau mai multe firme care prezinta in dotare urmatoarele: 4buc.calculatoare PC ;Soft performant pentru proiectare drumuri si poduri; 1buc.autoturism; Laborator (minim grad 2) sau lab. (minim grad 2) de specialitate pentru incercari pe materiale de constructii si incercari geotehnice, atestate prin certificatul de autorizare;Instl.de foraj uscat cu grup termic sau cu motor electric ?1buc;
Instl.de foraj rotativ cu grup termic sau cu grup electric ? 1 buc.;Instl. pentru foraj orizontal ? 1 buc.;Instl.pentru penetrare dinamica usoara (PDU) ?1 buc.;Instl.pentru penetrare dinamica grea (PDG)? 1buc;Instl.de compresiune cu placa rigida min. N=20t?1 buc.;Nivelmetru electronic, L= 20m;
Mijloace de transport instalatii?1 buc.;Mijloace de transport persoane?1buc.
Specialisti: Nominalizarea: proiectantiilor de specialitate in drumuri si poduri-minim 2 pers.;
? topograf atestat ANCPI categoria B, C si D- minim 1 pers.
?verificator de proiect atestat Af ? 1 pers.
?verificator atestat A4, B2, D- 1 pers.
?Specialist atestat pentru intocmire studio geo - min.1 pers.
Persoanele nominalizata la dotarea cu personal vor fi angajati ai ofertantului sau vor prezenta contracte sau acorduri de colaborare.Documente: Autorizatie/atestat/certificate.
Certificate ISO 9001 sau echiv.;
Certificate ISO 14001 sau echiv.;
Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare: 177.814, 50 lei, reprezentand41.566, 81 euro (la curs BNR din 14.06.2011 ora 13:00, 1euro= 4, 2778 lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante DRDP CLUJ str. decebal nr.128 Cluj-Napoca - etj.2- sala mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Min. Finantelor ( dupa caz).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CNADNR S.A.Bucuresti organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj.Piesele desenate si plansele de la documentatia tehnica se pot ridica de la sediul DRDP Cluj - Departamentul Achizitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj - Serviciu JURIDIC
Adresa postala: str. Decebal, nr.128, jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. 0264.432.415, Email: [email protected], Fax: 0264.432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2011 12:22