Licitatie Publica - Servicii de proiectare-elaborare documentatii faza S.F. pentru obiectivul de investitii: ?Regularizare parau Muscel in zona orasului Pararlagele, Jud. Buzau?
Anunt de participare numarul 125398/06.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel. 0238725447, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare-elaborare documentatii faza S.F. pentru obiectivul de investitii: ?Regularizare parau Muscel in zona orasului Pararlagele, Jud. Buzau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: in zona Orasului Patarlagele, judetul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare documentatie tehnico- economica (faza S.F.) pentru obiectivul de investitii: ?Regularizare parau Muscel in zona orasului Pararlagele, Jud. Buzau?Lucrarile constau in: servicii de proiectare elaborare documentatie ? faza S.F.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu proiectare documentatie tehnico-economica (faza S.F.) pentru obiectivul de investitii: ?Regularizare parau Muscel in zona orasului Pararlagele, Jud. Buzau?
Valoarea estimata fara TVA: 54, 032RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, lit. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 900 RON ; Garantia de buna executie: 10% din valoarea (fara TVA) a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrareCazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii (original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul)
CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident, Certificat constatator emis de registrul comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv proiectare si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Bilantul contabil a data de 31.12.2008 vizat si inregistrat la organele in drept si la 31.12.2009 si 31.12.2010 cu confirmarea depunerii la Oficiul Registrului ComertuluiObligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficari (daca este cazul)Informatii generale privind cifra de afaceriFisa privind informatiile financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 100 000 RON(fara TVA);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani;Fise de experienta similara, recomandari din partea beneficiarului;Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare;Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani + C.V.-uri
Lista cuprinzand subcontractantii, Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatiiInformatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi prestat cel putin un contract de servicii cu valoare egala sau mai mare de 50 000 RON (fara TVA); sau maxim trei contracte de servocii cu totalvaloare cumulata egala sau mai mare de 50 000 RON (fara TVA);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
251/01.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 11:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea corecta a ofertei se recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor.Vizitarea amplasamentului se va face in data de: 21.07.2011.Intalnirea va avea loc la sediul S.G.A. Buzau, Str. Vlasiei, nr. 3 Buzau la ora 11, 00, de unde se va pleca la amplasament cu un reprezentant al autoritatii contractante.Participantii la vizitarea amplasamentului vor prezenta documente de reprezentare din partea ofertantului cu semnatura si stampila acestuia.Ofertantii vor suporta toate costurile legate de vizitarea amplasamentului.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.b), din OUG nr.34/2006, cu modificari si completari ult.].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita ? Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel. 0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 12:35