Licitatie Publica - Servicii de proiectare Extindere si reamenajare ateliere si sali de clasa la baza de instruire a CERONAV
Anunt de participare numarul 56132/18.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia-Florentina Nistor, Tel.0241639595, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare Extindere si reamenajare ateliere si sali de clasa la baza de instruire a CERONAV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic; Detalii de executie; Caiet de sarcini; Documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire; Documentatia pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor; Asistenta tehnica pe durata derularii lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic; Detalii de executie; Caiet de sarcini; Documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire; Documentatia pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor; Asistenta tehnica pe durata derularii lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 251, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; Certificat fiscal impozite si taxe locale; Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului; Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari in ultimii 3ani
2. Recomandari din partea beneficiarilor/clientilor
3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (se vor depune Curriculum Vitae)
4. Ofertantii vor prezenta certificarea sistemului de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 5 prestari similare: proiecte tehnice si DDE pentru obiective ca: sedii invatamant, bazine de inot, cladiri administrative si anexe aferente si cladiri comerciale etc.2. Cel putin cinci recomandari3. Pentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa asigure personal calificat si competent in proiectare si consultanta pentru toate specialitatile: arhitectura, rezistenta, instalatii4. ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 13:00
Locul: CERONAV, Str. Pescarilor nr. 69A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241617761
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV Biroul juridic, contencios si arhivare
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel.0241639595 int. 1143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 13:44