Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza: DALI, expertiza drum, studiu geotehnic, studiu topografic, banca de date rutiere si cadastru, documentatii pentru avize la obiectivul ?Modernizare drum Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche?


Anunt de participare numarul 132528/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel. +40 240502235, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza: DALI, expertiza drum, studiu geotehnic, studiu topografic, banca de date rutiere si cadastru, documentatii pentru avize la obiectivul ?Modernizare drum Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Traseul drumului Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza: DALI, expertiza drum, studiu geotehnic, studiu topografic, banca de date rutiere si cadastru, documentatii pentru avize la obiectivul ?Modernizare drum Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza: DALI, expertiza drum, studiu geotehnic, studiu topografic, banca de date rutiere si cadastru, documentatii pentru avize la obiectivul ?Modernizare drum Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche?, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 564, 516.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 11.290 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propr raspund priv neincadr in dispoz art.180 din OUG nr.34/2006?Form 3;Prezent cazier judici al op econom, in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?al op econom, valab la data deschid ofert;Prezent cazier fiscal al op econom, in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?al op econom, valab la data deschid ofert;Decl pe propria raspunde priv neincadr in dispoz art.181 din OUG nr.34/2006-Form 2;Prezent certif de atest fiscala(datorii la bugetul consolidat general)in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?, din care sa reiasa ca ofertant nu are datorii catre Buget gener consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofert;Prezent certif de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?, din care sa reiasa ca ofertant nu are oblig restante la buget local, in luna anteri celei in care se depun ofert;Prezent Certif de particip cu oferta independenta, cf Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010? Formu 1;Decl pe propria raspundere priv neincadr in prev art. 69^1(evitarea conflict interese)din OUG nr.34/2006?Form 4;Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiect de activ al op econom, in orig/copie legaliz/copie ?cf cu orig?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Se va completa Formularul 5 - Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formularul nr. 7
Se vor prezenta copii ale contractului sau partilor relevante din contract, recomandarii din partea beneficiarului si aprocesuluiverbal de receptie pentru cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (elaborare documentatii tehnice similare), in valoare de cel putin 560.000lei, fara TVA.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. -Formularele nr. 6 si 8
Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, precum si copii ale recomandarilor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute si, traducerea in limba romana, daca este cazul.
Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ? Formularul nr. 24. Certificat in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii de proiectare tehnica in domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri si poduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (elaborare documentatii tehnice similare), in valoare de cel putin 560.000lei, fara TVA. Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: -un sef de proiect?inginer specialitatea drumuri si poduri;
- cel putin un proiectant de specialitate drumuri si poduri;
- un inginer specialist topografie/geodezie;
- un inginer specialist geologie;
- un expert tehnic atestat in domeniul drumuri si poduri.Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari specifice si mijloace de transport: -o statie totala;
-calculatoare;
-autoturisme;
-licenta soft proiectare;
-licenta soft devize.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2012 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: -oferta individuala;
-oferta individuala + sustinere;
-oferta individuala + subcontractare;
-oferta comuna (asociere);
-oferta comuna+ sustinere;
-oferta comuna + subcontractare, prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.2. Avand in vedere natura terenului, pentru o mai buna apreciere a tipurilor de lucrari propuse la ofertare, se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 09.02.2012, ora 09.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la domnul director al Directiei Lucrari Publice, ing. Mihai NICU, tel. 0240-502233, tel. mobil 0748-035889.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502210, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer