Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari, achizitie utilaje tehnologice pentru proiectul: ?PROIECT INTEGRAT DEZVOLTAREA SI MODERNIZAREA


Anunt de participare numarul 112195/29.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Chiochis (Primaria Chiochis)
Adresa postala:  sat Chiochis, Localitatea:  Chiochis, Cod postal:  427045, Romania, Punct(e) de contact:  Talos Stefan, Tel. 0263355310, Email:  [email protected], Fax:  0263355320, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari, achizitie utilaje tehnologice pentru proiectul: ?PROIECT INTEGRAT DEZVOLTAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LOCALE IN COMUNA CHIOCHIS.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Chiochis
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari, echipamente tehnologice si servicii de proiectarepentru proiect integrat: modernizare strazi in comuna Chiochis, infiintare centru de asistenta tip afterschool in localitatea Bozies sirenovare, modernizare camin cultural in localitatea Strugureni, jud. Bistrita Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectareafaza proiect tehnic, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executia lucrarilorse va presta pentru urmatoarele actiuni: Actiunea I: Modernizare strazi in comuna Chiochis
Actiunea II: Infiintare centru de asistenta tip ?Afterschool? in loc. BoziesActiunea III : Renovare si modernizare camin cultural, in loc. Strugureni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 178, 561RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 lei.Garantia de buna executie: 5% din pretulcontractului faraTVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C 322010960600071/08.07.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-declaratie privind situatia personala;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Certificat de atestarea fiscal prind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, emis de organismul competent in original , valabil la data deschiderii ofertelor ;
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, emis de organismul competent in original , valabil la data deschiderii ofertelor ;
-Certificat de inregistrare fiscal
-Imputernicire de semnatura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Valoarea cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertant sa fie de minim 18.357.000 lei, individual sau pe total in cazul asocierii mai multor operatori economici.
-Bilanturile contabile, inclusiv contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), bilanturi contabile inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice (pentru anii 2007, 2008) si confirmarea de depunere la Oficiul Registrului Comertului pentru anul 2009. In situatia in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, bilanturile contabile si/sau declaratiile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
Cerinte minime obligatorii privind personalul tehnic de specialitate si experienta similara:
A) Pentru proiectare
-Ofertantii individuali sau societati mixte/consortii/asocieri trebuie sa fi realizat in ultimii 3(trei) ani cel putin 1(unul) sau mai multe proiecte similare cu Actiunea 1 si 2 unul sau mai multe proiecte similare cu Actiunea 2sau Actiunea 3. Valoarea cumulata acestora sa fie minim 143.400 lei fara TVA.B) Pentrulucrari
Ofertantii, vor face dovada semnarii si finalizarii in ultimii 5 ani :
- pentru Actiunea 1-maxim 2 contracte, de aceeasi natura si complexitate, in valoare cumulatade cel putin 8.450.000 lei;
- pentru Actiunile 2 si 3-maxim 2 contracte de aceeasi natura si complexitate, in valoare cumulatade cel putin321.100 lei.Se solicita personal de specialitate atestat pentru fiecare actiune a proiectului integrat in parte.Cerinte minime obligatorii privind dotarile tehnice:
A)Pentru partea de servicii de proiectare
Cerinta minima eliminatorie (pentru proiectant) prezentarea de documente care sa ateste detinerea/comodatul, urmatoarelor echipamente:
-minim 3 calculatoare in dotare
-minim 1 ploterA0
-minim 1 copiator A0
-minim o licenta pentru procesare CAD (se va atasa dovada detinerii licentei).B)Pentru partea de lucraria) Echipamentul si utilajele din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata; ca cerinta minima, este obligatorie asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.b)Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfalticaautorizate conform prevederilorlegale, respectiv existenta laboratoarelor necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a contractului
30%
Descriere:
3.
Termen de executie acordat lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 12:00
Locul: Comuna Chiochis, localitatea Chiochis, str. Principala, nr. 17, jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. .021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.504300; 0264.504301, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Chiochis
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 17, Localitatea:  Chiochis, Cod postal:  427045, Romania, Tel. 0263355320, Email:  [email protected], Fax:  0263355320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer