Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT " Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Moisei, jdetul Maramures - Drum Dealul Jurchii"


Anunt de participare numarul 71965/11.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Localitatea: Moisei, Cod postal: 437195, Romania, Punct(e) de contact: TOADER STETCU, Tel.0262347601, Email: [email protected], Fax: 0262347979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT " Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Moisei, jdetul Maramures - Drum Dealul Jurchii"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Moisei, judetul Maramures si sediul proiectantului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic in vederea reabilitarii unei portiuni de 2, 6 km a Drumului Dealul Jurchii din comuna Moisei, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie inclusiv liste de cantitati faza PT, documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derulariilucrarilor .
Valoarea estimata fara TVA: 56, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1000 lei. Garantia de buna executie :10% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform contractului de finantare nerambursabila C 322030862600014/17.11.2008 incheiat cu A.P.D.R.P. Romania.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateasi/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, confirmare privind plata taxelor la bugetul local si bugetul consolidat de stat in original sau copie legalizata, Certificatul de inregistrare, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, Autorizatie de functionare/ altele echivalente, Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate.Pentru persoane juridice / fizice straine se va prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani inregistrate la autoritatile competente.
2.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Profit pozitiv.2.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 113.990 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara : Se va completa lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
3.Completarea si prezentarea Formularului - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului ( experti cheie) .In acest sens se vor anexa CV-uri in original, diploma, atestate, carti de munca , in copie.
4.Completarea si prezentarea formularului Echipament specific, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
5.Informatii privind subcontractantii.
6.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin trei contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare si care au avut o valoare minima impusa de 35.000 RON.2.Prezentarea a cel putin trei recomandari, din partea unor beneficiari/clienti .Fiecare recomandare va fi insotita de o copie a contractului de servicii.3.Expertii cheie propusi in oferta trebuie sa aiba pregatire profesionala de specialitate adecvata pentru proiecte de infrastructura.Expertii cheie propusi trebuie sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului.4.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse deUniunea Europeana (ISO 9001 sau alte documente echivalente) pentru serviciile ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau ordin de plata confirmat de banca emitenta in contul RO08TREZ4415004XXX000026.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 14:00
Locul: Primaria comunei Moisei, loc. Moisei, str. Principala nr. 1300, jud. Maramures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si observatori din partea CRPDRP Satu Mare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala - FEADR Masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Moisei- Serviciul de Achizitii publice
Adresa postala: loc. Moisei, str. Principala nr. 1300, jud. Maramures, ,Localitatea: Moisei, Cod postal: 437195, Romania, Tel.0262347601, Email: [email protected], Fax: 0262347979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2009 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer