Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: " PROIECT INTEGRAT: MODERNIZAREA COMUNEI SACALASENI : MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA


Anunt de participare numarul 106877/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACALASENI
Adresa postala:  SACALASENI nr. 67, Localitatea:  Sacalaseni, Cod postal:  437280, Romania, Punct(e) de contact:  EMILIAN-GHEORGHE POP, Tel. 0262289333, Email:  [email protected], Fax:  0362814860, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: " PROIECT INTEGRAT: MODERNIZAREA COMUNEI SACALASENI : MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA SACALASENI , COMUNA SACALASENI, JUDETUL MARAMURES / EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE, COMUNA SACALASENI, JUDETUL MARAMURES / CONSTRUCTIE CENTRU DE INGRIJIRE BATRANI IN LOCALITATEA CORUIA, COMUNA SACALASENI, JUDETUL MARAMURES?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea Sacalaseni, Coruia, Culcea, localitati apartinatoare comunei Sacalaseni, judetul Maramures.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie de doreste achizitionarea: Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii Lucrarilor Publice si Locuintelor-(elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica, de incalzire si electrice pentru constructii, conform cu cerintele pentru fiecare lot si actiune in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor se va presta pentru urmatoarele loturi: Lotul I: Actiunea 1 - Modernizare drumuriLotul II: Actiunea 2 ? Extindere retea de canalizareLotul III: Actiunea 3 - Infiintare si dotare centru de batrani
Valoarea estimata fara TVA: 208, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4.160 lei Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, MASURA 3.2.2 in baza Contractului de finantare nr. C 322040862600019/16.06.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune(art.44 alin.1 si 2 din OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prezentate de ofertant: Declaratie privind eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata);Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Imputernicire de semnatura;Certificatul de inregistrare;Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau institutii similare pt ofertatanti straini, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei indiferent pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini;Cazier fiscal al intreprinderii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani. In situatia in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, formularul solicitat va fi prezentat atat de fiecare asociat in parte, cat si cu suma cifrei de afaceri cumulata a tuturor asociatilor, cu datele de identificare si semnat si stampilat de catre liderul asociatiei.2. Copii dupa bilanturile contabile, inclusiv contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), bilanturi contabile inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice (pentru anii 2007, 2008) si confirmarea de depunere la Oficiul Registrului Comertului pentru anul 2009. In situatia in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, bilanturile contabile si/sau declaratiile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.3. Identificare financiara, conform Formular 22, din Sectiunea Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 400.000 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitate tehnica: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Copii dupa contractele de servicii prezentate ca similare pentru 3 proiecte similar cu loturile 1, 2, 3;Copii dupa procesele verbale de predare primire a documentatiilor de proiectare pentru 3 proiecte similare cu loturile 1, 2, 3;Recomandari din partea beneficiarilor, in cadrul contractelor prezentate ca similare, pentru 3 proiecte similare cu loturile 1, 2si 3.Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii;Capacitatea profesionala: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la personalul responsabil care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului;CV-urile persoanelor responsabile ? experti cheie; Diploma de absolvire a studiilor superioare pentru expertii cheie.Copii dupa cartile de munca si contractele individuale de munca inregistrate la ITM pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sau contracte de colaborare sau documente echivalente pentru ofertantii straini.Declaratie privind partile care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2001 sau echivalente ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In ultimii 3 ani, ofertantii (individuali sau societati mixte/consortii/asocieri) au realizat cel putin 3 proiecte similare cu Actiunea 1 (valoarea cumulata a acestora sa fie minim 120.596 lei fara TVA), cel putin 3 proiecte similare cuactiunea 2 (valoarea cumulata a acestora sa fie minim 20.539 lei fara TVA) si cel putin 3 proiecte similare cu actiunea 3 (valoarea cumulata a acestora sa fie minim 67.325 lei fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie si documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract finantat prin FEADR, MASURA 3.2.2 in baza Contractului de finantare nr. C 322040862600019/16.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 18:00
Locul: COMUNA SACALASENI, localitatea Sacalaseni, str. Principala nr.67, Judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat prin FEADR, MASURA 3.2.2 in baza Contractului de finantare nr. C 322040862600019/16.06.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Maramures
Adresa postala:  B-dul Republicii nr. 2A, Baia Mare, jud. Maramures, Localitatea:  Baia- Mare, Cod postal:  430221, Romania, Tel. 0262218325, Email:  [email protected], Fax:  0262218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sacalaseni
Adresa postala:  Str. Principala nr.67, judetul Maramures , Localitatea: Sacalaseni, Localitatea:  Sacalaseni, Cod postal:  437280, Romania, Tel. 0262/289441, Email:  [email protected], Fax:  0262/289333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer