Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul Proiect integrat Dezvoltare locala in Comuna TARLISUA, jud. Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 107266/03.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaTarlisua (Consiliul local Tarlisua)
Adresa postala:  nr. 217, Localitatea:  Tarlisua, Cod postal:  427330, Romania, Punct(e) de contact:  Stefan Perhaita, Tel. 0263352193, Email:  [email protected], Fax:  0263352161, Adresa internet (URL):  www.primariatarlisua.e-bistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul Proiect integrat Dezvoltare locala in Comuna TARLISUA, jud. Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Tirlisia jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul Proiect integrat Dezvoltare locala in Comuna TARLISUA, jud. Bistrita Nasaud, pentru urmatoarele actiuni: ACTIUNEA1.: Modernizare drumuri comunale, ACTIUNEA2.: Retea aductiune apa, ACTIUNEA3.: Retea canalizare si statie de epurare, ACTIUNEA4.: Centru social pentru persoanecu nevoi speciale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul Proiect integrat Dezvoltare locala in Comuna TARLISUA, jud. Bistrita Nasaud, pentru urmatoarele actiuni: ACTIUNEA1.: Modernizare drumuri comunale, ACTIUNEA2.: Retea aductiune apa, ACTIUNEA3.: Retea canalizare si statie de epurare, ACTIUNEA4.: Centru social pentru persoanecu nevoi speciale
Valoarea estimata fara TVA: 307, 074RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform documentatiei de atribuire anexate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 6.000 leiGarantia de buna executie: 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180, Se califica ofertantii care sunt inregistrati ca persoane juridice conform Certificatului de inregistrare emis de ORC, Se califica ofertantii care prezina un certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, si care au obiecte de activitate in domeniile necesare pentru executarea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care sunt inregistrati ca persoane juridice conform Certificatului de inregistrare emis de ORC
Se califica ofertantii care au profituri nete pozitive la 31.12.2009, 31.2.2008 si 31.12.2007
Se califica ofertantii cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 600.000 l ei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care in ultimii 3 ani au semnat si finalizat: -un contract de servicii de proiectare de infrastructura de apa si/sau apa uzata a localitatilor in valoare de minim 120.000 lei fara TVA, -un contract de servicii de proiectare de drumuri in valoare de minim 70.000 lei fara TVA, -un contract de servicii de proiectare de cladiri in valoare de minim 40.000 lei fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor.
Se califica ofertantii care prezinta contracte, procese verbale de receptie incheiate in termenele contractuale, si recomandari pozitive din partea beneficiarilor pentru toate serviciile declarate in Formularul C2.Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare destinat indeplinirii contractului sunt considerate ca suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea in termen a contractului
Se califica ofertantii a caror experti cheie implicati, probeaza calificarile necesare (diplome, CV-uri, contracte de munca, carti de munca) si care acopera intreaga gama de specialitati necesare indeplinirii contractului, (min.1 inginer CFDP, 1 inginer CCIA, 1 arhitect, 1 inginer instalatii electrice autorizat ANRE (se va anexa copia autorizatiei), 1 inginer instalatii)
Se califica ofertantii care prezinta certificatele ISO9001:2001, ISO14001:2005, sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 12:00
Locul: Primaria Tirlisua, str Principala 217 jud Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
observatori APDRP, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR contract C322010960600052 / 8.07.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 13.09.2010, orele 10.00. Locatia: Consiliul Local Tarlisua, str. Principala nr.217, judetul Bistrita Nasaud
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/31.04.641, Email:  [email protected], Fax:  021/31.04.642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  : 400133, Romania, Tel. 0264/431.063, Fax:  0264/593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Tirlisua
Adresa postala:  STR PRINCIPALA, NR 217, Localitatea:  Tirlisua, Cod postal:  427330, Romania, Tel. 40/263/352193, Fax:  40/263/352161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2010 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer