Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul ?Proiect integrat pe Masura 322 avand ca obiective: Modernizare drumuri de interes local in comuna Budes


Anunt de participare numarul 110152/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Budesti (Consiliul Local al Comunei Budesti)
Adresa postala:  str Principala, nr 120, Localitatea:  Budesti, Cod postal:  427020, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Hedes, Tel. 0263353106, Email:  [email protected], Fax:  0263353101, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la obiectivul ?Proiect integrat pe Masura 322 avand ca obiective: Modernizare drumuri de interes local in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud, Constructie gradinita cu program normal in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud, Modernizare camin cultural in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna BUDESTI, judetul BISTRITA NASAUD, Romania
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii referitoare la obiective: OBIECTIV1: Modernizare drumuri de interes local in comuna Budesti, judetul Bistrita Nasaud
OBIECTIV2: Constructie gradinita cu program normal in comuna, Budesti judetul Bistrita Nasaud
OBIECTIV3: Modernizare camin cultural in comuna, Budesti judetul Bistrita Nasaud
Valoarea estimata fara TVA: 389, 091RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 7.780 leiGarantia de buna executie: 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform programului FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind art 181 din OUG 34/2006, declaratia de participant la procedura, declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora, formularul privind contul de Trezorerie (liderul in cazul asocierilor), certificat de inregistrare, certificat consatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, cod CAEN in domeniile necesare executarii contractului (7111, 7112)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificate care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale buget de stat si buget local in original / copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelorprofit net pozitiv si cifra de afaceri de cel putin 778.000 lei la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care in ultimii 3 ani au semnat si finalizat: -un contract de servicii de proiectare de drumuri in valoare de minim 200.000 lei fara TVA-un contract de servicii de proiectare de cladiri in valoare de minim 45.000 lei fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor.
Nota: In cazul in care contractele prevad si alte obiecte decat serviciile solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor similare solicitate (procese verbale, oferte, etc)
Se califica ofertantii care prezinta contracte, procese verbale de receptie incheiate in termenele contractuale, si recomandari pozitive din partea beneficiarilor pentru toate serviciile declarate. In cazul contractelor de subcontractare sau asociere, se prezinta atat documentele aferente contractului de subcontractare cu proiectantul general cat si cele aferente contractului dintre proiectantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate
Se califica ofertantii a caror echipament din dotare este suficient pentru executarea in termen a contractuluiSe califica ofertantii care dovedesc relatii de munca cu expertii cheie implicati, probeaza calificarile necesare ale acestora (diplome, CV, contracte de munca ?primele 3 si ultimele 3 pagini, carti de munca, autorizatii, etc) si care acopera intreaga gama de specialitati necesare indeplinirii contractului, (ingineri CFDP, arhitect, ingineri CCIA, inginer instalatii electrice autorizat ANRE, inginer instalatii pentru constructii).Se califica ofertantii care nominalizeaza expertii in formularele 4 si 14 si care au personalul astfel dimensionat incat sa asigure elaborarea proiectelor, corelat cu termenul de executie propus.
Se califica ofertantii care respectaconditiile de munca si de protectie a munciiSe califica ofertantii care prezinta certificatele ISO9001:2001, ISO14001:2005, OHSAS 18001:2007 sau echivalente, aferente domenilor necesare indeplinirii contractului, in termen de valabilitate pe durata valabilitatii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
30%
Descriere: Termenul de predare PT+DE+documentatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 12:00
Locul: BUDESTI, nr 120, judetul BISTRITA NASAUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, observatori UCVAP, APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322 -contract de finantare C 322 0109 6060 0072 / 08.07.2010 incheiat intre APDRP si Comuna BUDESTI
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 2.11.2010, ora 10:00 la sediul Comunei Budesti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str Stefan cel Mare nr 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.431063, Email:  [email protected], Fax:  0264.593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna BUDESTI, judetul BISTRITA NASAUD
Adresa postala:  BUDESTI, nr 120, Localitatea:  BUDESTI, Cod postal:  427020, Romania, Tel. 0263.353106, Fax:  0263.353101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 22:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer