Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii Proiect integrat alimentare cu apa, canalizare ape uzate, statie de


Anunt de participare numarul 93010/09.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZAGRA (PRIMARIA COMUNEI ZAGRA)
Adresa postala: ZAGRA 46, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427385, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CEUCA, Tel.0263/384132, Email: [email protected], Fax: 0263/384132, 384191, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT, DE, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii Proiect integrat alimentare cu apa, canalizare ape uzate, statie de epurare, modernizare drum comunal in localitatea Perisor, si reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Zagra
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Studiilor de Fezabilitate anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: Proiect integrat alimentare cu apa, canalizare ape uzate, statie de epurare, modernizare drum comunal in localitatea Perisor, si reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud
Valoarea estimata fara TVA: 215, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform documentatiei de atribuire anexate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 4.000lei (Lot1:1.970lei, Lot2:1.400lei, Lot3:600lei, Lot4:30lei)Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181, certificat privind achitarea obligatiilor la bugetul local si cel de stat, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor califica ofertantii individuali care au cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 420.000 lei (200.000 lei pentru Lotul 1, 157.000 lei pentru Lotul.2, 60.000 lei pentru Lotul.3 si 3.000 lei pentru Lotul 4).
Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri care au impreuna cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin: 420.000 lei (200.000 lei pentru Lotul 1, 157.000 lei pentru Lotul.2, 60.000 lei pentru Lotul.3 si 3.000 lei pentru Lotul 4).
Se vor califica ofertantii individuali care au profituri nete pozitive, conform bilanturilor din ultimii 3 ani fiscali;Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri in care fiecare dintre participanti au profituri nete pozitive conform bilanturilor din ultimii 3 ani fiscali.
Se vor califica ofertantii individuali care au Lichiditatea generala raportata la bilantul din 31.12.2008 mai mare de 90%; Lg= (active circulante/datorii pe termen scurt)x100;
Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri in care fiecare dintre participanti au Lichiditatea generala raportata la bilantul din 31.12.2008 mai mare de 90%; Lg= (active circulante/datorii pe termen scurt)x100.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor califica ofertantii individuali care au realizat in ultimii 3 ani cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 1 (din care cel putin unul de minim 100.000 lei fara TVA), cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 2 (din care cel putin unul de minim 75.000 lei fara TVA), care au realizat in ultimii 3 ani cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 3 (din care cel putin unul de minim 30.000 lei fara TVA) si cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 4 (din care cel putin unul de minim 1.500 lei fara TVA)
Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asociericare au realizat impreuna in ultimii 3 ani cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 1 (din care cel putin unul de minim 100.000 lei fara TVA), cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 2 (din care cel putin unul de minim 75.000 lei fara TVA), care au realizat in ultimii 3 ani cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 3 (din care cel putin unul de minim 30.000 lei fara TVA) si cel putin 3 proiecte similare cu Lotul 4 (din care cel putin unul de minim 1.500 lei fara TVA)
Se vor califica ofertantii care prezinta contracte procese verbale -receptie si recomandari favorabile din partea beneficiarilor, pentru toate serviciile cuprinse in Formularele C2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2010 12:00
Locul: Locul: Primaria Zagra, str. Principala nr.45, jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputernicire si reprezentanti CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 18.01.2010, orele 10.00. Locatia: Consiliul Local Zagra, str. Principala nr.45, judetul Bistrita Nasaud
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Zagra
Adresa postala: str. Principala nr.45, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427285, Romania, Tel.0263384212, Fax: 0263384209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2010 18:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer