Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: Proiect integrat:Dezvoltare locala in comuna Parva, jud. Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 92505/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARVA (Consiliul Local al comunei Parva)
Adresa postala: str Principala, nr 162, Localitatea: Parva, Cod postal: 427210, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Parva, Tel.0263/ 367110, In atentia: Gheorghe Stelian - primar, Email: [email protected], Fax: 0263/ 367110, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Parva, jud. Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Parva
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii si
asistenta tehnica din partea proiectantului la obiectivul de investitii: Proiect integrat:
Dezvoltare locala in comuna Parva, jud. Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 309, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 3600 RONGarantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O oferta pentru fiecare participant
Exista dreptul de asociere al operatorilor economici
Participantii nu trebuie sa fie in situatiile prevazute de art 180 si 181 din OUG
34/2006 Participantii trebuie sa dovedeasca conformitatea cu cerintele profesionale
Participantii trebuie sa indeplineasca conditii legate de situatia economicofinanciara. Participantii trebuie sa indeplineasca conditii legate de capacitatea tehnica si/sau
profesionala
Participantii trebuie sa dovedeasca implementarea sistemelor de management a
calitatii si/sau echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 250.000 lei.2 Profit net pozitiv
3. Prezentare fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor califica ofertantii individuali care au realizat in ultimii 3 ani cel putin 3
proiecte similare cu Loturile 2 si 3 (din care cel putin unul de minim 100.000 lei fara
TVA), cel putin 3 proiecte similare cu Loturile 4 si 5 (din care cel putin unul de minim
20.000 lei fara TVA), si care au realizat in ultimii 3 ani cel putin 1 proiect similar cu
Lotul 1 (de minim 30.000 lei fara TVA).
2. Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri care au realizat
impreuna in ultimii 3 ani cel putin 3 proiecte similare cu Loturile 2 si 3 (din care cel
putin unul de minim 100.000 lei fara TVA), cel putin 3 proiecte similare cu Loturile 4 si
5 (din care cel putin unul de minim 20.000 lei fara TVA), si care au realizat in ultimii 3
ani cel putin 1 proiect similar cu Lotul 1 (de minim 30.000 lei fara TVA).Cerinta minima eliminatorie prezentarea de documente care sa ateste
detinerea/comodatul, urmatoarelor echipamente: 1.Angajati cu functii de conducere implicati, probeaza calificarile necesare (diplome,
CV-uri, contracte de munca, copii dupa cartile de munca);2. Ofertantii care au personal de specialitate angajat. Se vor prezenta copii dupa
cartile de munca ale personalului de specialitate angajat.- Certificatul care atesta implementarea sistemului de management
-Certificatul implementarea sistemului de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 13minim 3 calculatoare in dotare-minim 1 ploter laser A0-minim 1 xerox A0-minim o licenta pentru procesare CADCertificat ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000), ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
20%
Descriere: Durata serviciilor de proiectare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 12:00
Locul: Consiliul local Parva, str. Principala, nr. 162
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Modernizarea satelor" Proiect integrat: "Dezvoltare locala in comuna Parva judetulBistrita Nasaud"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str Stefan cel Mare nr 1, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: -, Romania, Tel.0264/431.063, Fax: 0264/593.866
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer