Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT( proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii avize, acorduri, autorizatii faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului) si executie lucrari pentru obiectiv


Anunt de participare numarul 26306/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRUCISOR (PRIMARIA COMUNEI CRUCISOR)
Adresa postala: CRUCISOR NR. 217, COMUNA CRUCISOR, Localitatea: Crucisor, Cod postal: 447110, Romania, Punct(e) de contact: Andreica Florinel, Tel.0261821003, In atentia: Primar Andreica Florinel, Email: [email protected], Fax: 0261821130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT( proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii avize, acorduri, autorizatii faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului) si executie lucrari pentru obiectivul Drum forestier Crucisor-Varastina-Lapast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Crucisor, jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Servicii de proiectare faza PT : proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii avize, acorduri, autorizatii faza
PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului
2. Executia de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de proiectare faza PT : proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii avize, acorduri, autorizatii faza
PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului, valoare 55600 RON
2. Executia de lucrari, valoare 1390839 RON, Total valoare 1446439 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 446, 439RON
II.2.2) Optiuni
Da
Revizuirea preturilor, Diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15.000 RON, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD Masura 3.5-Silvicultura, Submasura Drumuri forestiere, Contract de finantare C 3.50401363200020/01.02.2007 incheiat intre APDRP si Consiliul local Crucisor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG34) sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in Art. 180, 181 OUG 34/2006, certificat de inregistrare, certificat constatator ORC, autorizatie de
functionare sau altele echivalente, statut si acte aditionale, certificate fiscale sau altele echivalente,
respectarea circ. APDRP 171/ 08.05.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bonitate fiscala, solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala, profitul net pe ultimul an, capacitatea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitatea patrimoniala min. 30% , lichiditatea generala min. 100%, profitul net pozitiv, scrisoare de credit , cash flow min. 35%pentru proiect Cifra de afaceri lucrari medie anuala pe ultimii 3 ani minim 2.800.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, echipamentul suficient, personal de specialitate calificat, managementul calitatii, lista
principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Min. 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care una de min. 500.000 RON, minim 3 prestari de servicii similare in ultimii 3 ani din careunul de minim 20.000 RON. Echipamentul din dotare suficient
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract de finantare C 3.5 0401363200020/01.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casierie a costului documentatiei sau ordin de plata sau fila CEC avalizat de bancainsotita de un document prin care se specifica
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Crucisor, judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.2 din GH nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, submasuraDRUMURI FORESTIERE in baza contractului de finantare C 3.5 0401363200020/01.02.2007 incheiat intre APDRP si ConsiliulLocal Crucisor, judetul Satu Mare
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 14.08.2007 ora 12.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr., Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Crucisor
Adresa postala: Str. principala nr.217, Localitatea: Crucisor, Cod postal: 447110, Romania, Tel.0261821003, Email: [email protected], Fax: 0261821130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 20:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer