Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala, decolmatari si retea de drenuri , instalatii d


Anunt de participare numarul 95235/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala, decolmatari si retea de drenuri , instalatii de pompare a apei in Municipiul Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 699, 824 si 501, 070, 715RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul I: 5 contracte subsecvente/ 4 ani, Lotul II: 3 contracte subsecvente/ 4 ani , Lotul III: 3 contracte subsecvente/ 4 ani.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala, decolmatari si retea de drenuri , instalatii de pompare a apei in Municipiul Craiova
Lotul I: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, sistematizare pe verticala, retea netcity, retea de apa, retea de canalizare menajera, retea de canalizare pluviala).
Lotul II: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind decolmatari si retea de drenuri (decolmatare paraul Serca, retea de drenuri si alte decolmatari).
Lotul III: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind instalatii de pompare (Fantani arteziene in Municipiul Craiova : str. Marin Sorescu, str. Nicolae Iorga - Parc, Parcul Romanescu)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232410-9-Lucrari de asanare (Rev.2)
45232452-5-Lucrari de drenaj (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45240000-1-Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Lotul I: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, sistematizare pe verticala, retea netcity, retea de apa, retea de canalizare menajera, retea de canalizare pluviala).
- Minim: 1 cartier (30.244 mp)
- Maxim: 10 cartiere (1.378.509 mp)
Lotul II: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind decolmatari si retea de drenuri (decolmatare raul Serca, retea de drenuri si alte decolmatari).
- Minim: 500 m de drenuri
- Maxim: 6.500 m de drenuri + 6500 m decolmatare
Lotul III: Servicii de proiectare faza PT+DE, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind instalatiile de pompare (Fantani arteziene in Municipiul Craiova : str. Marin Sorescu, str. Nicolae Iorga -Parc, Parcul Romanescu)
- Minim: 1 instalatie de pompare
- Maxim: 3 instalatii de pompare Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Lotul I: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, sistematizare pe verticala, retea netcity, retea de apa, retea de canalizare menajera, retea de canalizare pluviala).
- Minim: 1 cartier 30.244mp
- Maxim: 2 cartiere 356.005 mpLotul II: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind decolmatari si retea de drenuri (decolmatare raul Serca, retea de drenuri si alte decolmatari).
- Minim: 500 m de drenuri
- Maxim: 6.000 m de drenuri + 6000 m decolmatareLotul III: Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului privind instalatiile de pompare (Fantani arteziene in Municipiul Craiova: str. Marin Sorescu, str. Nicolae Iorga - Parc, Parcul Romanescu)
- Minim: 1 instalatie de pompare
- Maxim: 1 instalatie de pompare
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 699, 824 si 501, 070, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: - LOT I = 1.200.000 lei, LOT II = 70.000 lei, LOT III = 30.000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a op. economic - Anexa nr. 10;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
1.Pers. juridice romane trebuie sa prezinte certificate constatatoare privind indeplinirea ob. de plata valabile la data deschiderii ofertelor pentru: a) impozitele sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) impozitele, taxele si contributiile de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Pers. juridice straine vor prezenta: - Documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C;
-Certificat unic de inregistrare emis de Of. Reg. Com.;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Persoane juridice /fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data deschiderii ofertelor.- declaratie pe propria raspundere, prin care, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania Formularnr 24.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilant contabil la 31.12.2008 in copie, vizat si inregistratdeAdministratia Finantelor Publice (pentru Persoane juridice /fizice romane);
sau, pentru Persoane juridice /fizice straine
2) Bilant contabil sau extras de bilant la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, tradus in limba romana de traducator autorizat;Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat , anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatiidupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilorreprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.3. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009): completare Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani (2007-2009), sa fie egal sau mai mare decat: - Pentru LOT I: 200.000.000, 00 lei (exclusiv TVA), respectiv 48.359.407, 11 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010)- Pentru LOT II: 12.000.000, 00 lei (exclusiv TVA), respectiv 2.901.564, 43 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010).- Pentru LOT III: 6.000.000, 00 lei (exclusiv TVA), respectiv 1.450.782, 21 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani - Anexa nr. 16;
- Experienta similara - Formular nr. 21
Pentru lucrarile declarate ca experienta similara ofertantul va prezenta:
- contractul in copie;
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate;
_ Recomandare;
- Certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii -Anexa nr. 13-Operatorul economic trebuie sa detina atestat pentru proiectare, executie, verificare si exploatare instalatii electrice din sistemul energetic emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) sau echivalent
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Anexa nr. 14Ofertantul are obligatia de a prezenta si Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, personal de toate specialitatile tehnice ce au o legatura cu proiectul - Anexa nr.17;
-Pentru personalul responsabil cu realizarea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente:
-CV-uri in original, semnate si datate;
-declaratie privind disponibilitatea pentru proiect in original, semnata si datata Formular nr. 1;
-acte calificari;
-diplome studii de profil.
- copia cartii de munca/contractului individual de munca/contractului de colaborare sau prestari servicii/echivalent si, dupa caz, a atestatelor/legitimatiilor aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
- Informatii privind subcontractantii - Anexa nr. 18;
- Informatii privind asocierea - Anexa nr. 44;
-ISO 9001 sau echivalent;
- ISO 14001 sau echivalent;
- ISO 18001 sau echivalent;
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- declaratia prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii a cel putin unui contract, cu o valoare egala sau mai mare decat: LOT I: -1 contract de executie reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala in mediu urban cu o valoare egala sau mai mare decat 100.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 24.179.703, 56 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010)- 1 contract de executie/extindere retea apa si canal in mediu urban cu valoarea egala sau mai mare decat 500.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 120.898, 52 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010);LOT II: - 1 contract de executie retea de drenuri in mediu urban pe o lungime de cel putin 4.000 m;LOT III: - 1 contract de executie instalatii de pompare (fantani arteziene) in mediu urban cu o valoare egala sau mai mare decat 2.400.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 580.312, 89 Euro, (1 Euro = 4, 1357 lei la data de 19.02.2010).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str.A.I.Cuza nr.7, sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intrucat aplicatia nu permite incarcarea a mai mult de 5 coduri CPV - incarcam toate codurile CPV -in aceasta sectiune: 71322000-1: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice45233140-2: Luc. de drumuri45240000-1 Luc. de constructii de lucrari hidraulice45232410-9 Luc. de asanare45232452-5 Lucrari de drenaj45232150-8: Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa45232400-6: Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale45232424-0: Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale45310000-3: Lucrari de instalatii electrice45317100-3: Lucrari de instalare electrica de echipamente de pompare45231112-3: Instalare de retea de conducteAutoritatea contractanta nu urmareste incheierea unui acord cadru pe baza caruia va atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de celelalte, fiecare contract subsecvent urmand sa includa toate tipurile de lucrari asa cum rezulta din informatiile precizate la punctul II.2.1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418612, Email: [email protected], Fax: 0251/419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de Specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: strada A. I. Cuza nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer