Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de proiectare faza PT(h) +DE + CS + avize + DTAC pentru Semnale de intrare-iesire in judetul Dambovita"


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 231/27.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice Servicii Lucrari, Tel. +40 245207612, In atentia: ing. Sorin Adrian RADU, Email: [email protected], Fax: +40 245207668, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
"Servicii de proiectare faza PT(h) +DE + CS + avize + DTAC pentru Semnale de intrare-iesire in judetul Dambovita"
II.1.2) Descriere succinta
Servicii de proiectare faza PT(h) +DE + CS + avize + DTAC pentru Semnale de intrare-iesire in judetul Dambovita, ce vor fi amplasate pe drumurile nationale, judetene si comunale
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Cerinta nr. 1Candidatul trebuie sa faca dovada ca a prestat si dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani (ani calculati de la data limita de depunere a candidaturilor), servicii similare in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara.Modalitatea de indeplinireSe va atasa: a) Formularul nr. 6;b) contracte sau parti relevante din contracte, sau recomandari din partea beneficiarilor sauprocese verbale la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara;Informatii privind subcontractatii: Cerinta nr. 2 - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Modalitate de indeplinire: a) Se va atasa Formularul nr. 7-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original. Formularul nr. 5 completat in original.b) Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinireSe va atasa: Formularul nr. 7; Formularul nr. 5;Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 3In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 8 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original. 2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 9), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 10 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiuni: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 10; Formularul nr. 5;
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Prezentarea artistica a semnalului si ideea de ?brand? al judetului 65.00Stabilitate si rezistenta ? semnal 15.00Perceptia vizuala in contextul amenajarilor 15.00Calitatea si rezistenta materialelor de finisaj folosite 5.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 03.06.2013 Ora: 12:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 10.06.2013 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
Premiu I-5.000 EURO(fara TVA)Premiu II-3.000 EURO(fara TVA)Premiu III-2.000 EURO(fara TVA)Mentiunea I-1.000 EURO(fara TVA)Mentiunea II-1.000 EURO(fara TVA)
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Nu
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. jr. Ioan Marinescu
2. arh. Dumitru Barbu
3. arh. Cristian Dumitru
4. arh. Maria Radu
5. arheolog Ovidiu Carstina
6. arh. Lucian Enache
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
1)Concursul de solutii este organizat ca o procedura independenta conform art. 30 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca ulterior, in baza prevederilor art. 122 lit. h) din acelasi act normativ, contractul de servicii de proiectare sa fie atribuit concurentului castigator al concursului in urma aplicarii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.2) In cazul in care se constata ca printre solutiile clasate pe primele 5 locuri, sunt solutii care au punctaje egale, autoritatea contractanta ii va invita pe candidatii care au depus solutiilor respective, sa se prezinte la interviu in fata juriului, pentru sustinerea solutiilor propuse, care ii va puncta suplimentar. Clasamentul se va realiza dupa acest punctaj final.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer