Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT(PAC), DE, CS si verificare proiect pentru obiectivul ?Infrastructura de Cercetare in Stiite Aplicate-INCESA?


Anunt de participare numarul 115107/05.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala:  Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia:  Demetra Lupu Visanescu, Email:  [email protected], Fax:  0251411752, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT(PAC), DE, CS si verificare proiect pentru obiectivul ?Infrastructura de Cercetare in Stiite Aplicate-INCESA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT(PAC), DE, CS si verificare proiect pentru obiectivul ?Infrastructura de Cercetare in Stiite Aplicate-INCESA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
71325000-2-Servicii de proiectare a fundatiilor (Rev.2)
71327000-6-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 597, 899RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 11.950 lei (reducere 50% pentru IMM-uri). Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in 90 de zile de la emiterea facturii, cu respectarea OUG 34/2009, din venituri externe structurale, proiect ?Infrastructura de Cercetare in Stiite Aplicate-INCESA?COD SMIS ? CSNR 13845, ID 950
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificat de particip la licit cu oferta independenta
-Declaratie pe proprie raspundere privind conditiile prevazute de art. 181-Certificat de atestare fiscala privind plata datoriilor la Bugetul de stat - original sau copie legalizata-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale- original sau copie legalizata-Istoricul litigiilor: 1.Declaratie privind istoricul litigiilor, 2. Cazier judiciar pentru administrator / administratori si 3.Cazier judiciar al operatorului economic (firmei) (pentru statele unde este aplicabil)
-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesoinale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil
Scrisoare de bonitate din partea unei banci
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si cifra medie de afaceri si rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii treiFormularul6 - Cifra medie de afaceri, realizata pe ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009trebuie sa fie de peste 1.100.000 lei. Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva pentru fiecare ofertant sau membru al asocierii-Bilantul contabil din anii precedenti, respectiv 2007, 2008 si 2009 vizat si inregistrat de organele competente ? copie legalizata.- Scrisoare de bonitate din partea unei banci din care sa rezulte si situatia incidentelor de plati din ultimii 3 ani? originalNota: Daca exista incidente de plata oferta va fi considerata inacceptabila in temeiul art. 36. alin 1. litera b din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Standarde de asigurare a calitatii
- Lista principalelor prestari de servicii
- Recomandari
- Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Resurse umane
- Protectia muncii
- Informatii privind asociatii/subcontractantii
- Angaj priv resp clauz contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Certif ISO 9001 sau dovada ca oper econ este in curs de certificare a sist de control al calit, in conf cu SR EN ISO 9001:2008 pe dom coresp de activ obiectului contractului de achizitie.- Lista princip prest de serv - Ofert (oper econ sau membrii asocierii de oper econ impreuna) vor compl o lista a princip contr de prestserv similare finaliz in ult 3 ani . Valoarea cumulata a cel mult 3 contr in dom proiect de constr civile, inst/ sanit, term, electr, gaze si curenti slabi sa fie de minim: 350.000 lei fara TVA- Recomandari ? minim 3 origi sau copie legalizSe sol ca recoman sa fie emise de benef celor trei contracte, din lista princip prestari de serv, a caror val cumulata depaseste suma de 350.000 lei fara TVA- Declar priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere .CV-uri, Copii acte calificari, Copii diplome studii de profil- Declar privind personalul propus pentru elaborarea proiectuluiFormular nr. 9.Echipa de proiectantipropusi pentru elaborarea proiectului- conform solicitarilor din docum de atribuire.CV-uri , diplome, atestari, copii contracte si carti de munca si declaratii in original-declar privitoare la oblig referitoare la protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.- Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocierii. - Acord de asociere-Ofertantul va completa o declaratie privind respectarea clauzelor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
60%
Descriere: P tehnic -conf documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2011 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, str. Libertatii, nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Venituri provenite din fonduri structurale externe, proiect INCESA, COD SMIS-CNSR 13845, ID 950
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Finantare prin Programul Operational Sectorial 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Domeniul major de interventie 2.2 ? Investitii in infrastructura de CDI, ? Operatiunea 2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de excelenta)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala:  Str. Libertatii, nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200421, Romania, Tel. 0251/415889, Fax:  0251/415889
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2011 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer