Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare Faza S.F. pentru Obiectivul de investitii:"Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la Nodul Hidrotehnic STANCA COSTESTI"


Anunt de participare numarul 102061/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
A.N.Apele Romane-Exploatarea Complexa Stanca Costesti
Adresa postala:  Nodul Hidrotehnic Stanca Costesti-jud. Botosani, Localitatea:  Sat Stanca, oras Stefanesti, Cod postal:  717385, Romania, Punct(e) de contact:  Mircea Vucovici-inginer sef, Tel. 0231564247, In atentia:  Coroi Gheorghe-Director, Email:  [email protected], Fax:  0231564321, Adresa internet (URL):  Iasi, str. Toma Cozma, nr. 13, 700554
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Administratia Nationala Apele Romane -Exploatarea Complexa Stanca Costesti
Adresa postala:  Iasi, str. Toma Cozmanr.13, jud. iasi, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700554, Romania, Punct(e) de contact:  Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, Tel. 0232410390, In atentia:  Hrestic Iuliana, Email:  [email protected], Fax:  0232410391
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Administratia Nationala Apele Romane-Exploatarea Complexa Stanca Costesti
Adresa postala:  Iasi, str.Toma Cozma, nr.13, jud.Iasi, cp.700554, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700554, Romania, Tel. 0232410390, In atentia:  Hrestc Iuliana, Email:  [email protected], Fax:  0232410391, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare Faza S.F. pentru Obiectivul de investitii: "Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la Nodul Hidrotehnic STANCA COSTESTI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sat Stanca, oras Stefanesti, jud. Botosani
Nodul Hidrotehnic Stanca
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare documentatii tehnico economice(Faza S.F.), elaborarea studiilor necesare(topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza, etc), intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor si acordurilor necesare obtinerii autorizatiei de construire, reactualizarea devizului general si reactualizarea S.F.-ului, reactualizare S.F.elaborat, daca este cazul, elaborat pana la elaborarea Caietului de sarcini in vederea achizitionarii serviciilor de proiectare doc. tehnico-economice(faze P.T.+C.S., D.E.si P.A.C.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea in 4(patru) exemplare scrise si in format electr.(4 CD-uri) neces.pt.punerea in opera a ob. de invest.: "Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la N.H.STANCA COSTESTI."
Valoarea estimata fara TVA: 285, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 5700 RON.Garantia de bunaexecutie se va constitui din retineri succesive in cuantum de 10% din val. contr. de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit: Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de inregistrare;
-Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte:
a)obiectul de activitate-proiectare;
b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 priv.reorganizarea sau procedura lichidarii jud. sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizat, inregistr. de org. competente si balanta contab. la data de
31.05.2010
-Informatii privind cifra de afaceri-formular K;
Conform Fisei de date a achizitiei atasata in SEAP
la Documente si claricari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie la care se anexeaza lista princip.serv.
similare prestate in ultimii 3 ani-conform Fisei de
date a achizitiei;
-Declaratie cu inf.priv.utilajele, instal., echip.
tehnice;
-inform.priv. personalul/organismul tehnic de spec.
de care dispune;
-decl.ref.laefectivele medii anuale ale person.
-Inform. ref. la studii, preg.profes. a pers.respons
pt.prest.serviciilor;
-Certificat ISO 9001/echivalent.
-Certificat ISO 14001/echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se exprima oferta de pret este in RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez.ofertantului trebuie sa prezinte imputernicire scrisa prin care acesta este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Str.Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232217808, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer