Licitatie Publica - Servicii de proiectare (faza SF, PTh+DDE) pentru urmatorul obiectiv:Pod pe DN 1 km 113+175 peste Valea Naparului, la Posada
Anunt de participare numarul 68488/10.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri BucurestiB-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing.Maria Rebegea, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (faza SF, PTh+DDE) pentru urmatorul obiectiv: Pod pe DN 1 km 113+175 peste Valea Naparului, la Posada
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pod pe DN 1 km 113+175
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (faza SF, PTh+DDE) pentru urmatorul obiectiv: Pod pe DN 1 km 113+175 peste Valea Naparului, la Posada
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (faza SF, PTh+DDE) pentru urmatorul obiectiv: Pod pe DN 1 km 113+175 peste Valea Naparului, la Posada
Valoarea estimata fara TVA: 92, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 900 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in participatiune in conditiile impuse deprevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificateprivind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.10.2008; - catre bugetul local la data de 31.10.2008
- Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.
- Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.), copie legalizata.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - Bilantul contabil la 31.12.2006 si 31.12. 2007.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: 184.720 lei/49.725 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii efectuate in ultimii 3 ani - Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract similaral carui obiect a fost prestarea unor servicii similare.Contractul prezentat ca experienta similara trebuie sa aiba ca obiect: servicii de proiectare pod pe drum national-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001-dotarea tehnica-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: 27.708 lei / 7.459 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei este 100 lei inclusiv TVA, se achita in numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2008 12:30
Locul: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 13:46