Licitatie Publica - Servicii de proiectare fazele PT + DE si lucrari de executie la obiectivul "Pasaj pe Centura Ploiesti Vest (DN 1) km 9+004 la Ploiesti "
Anunt de participare numarul 104122/15.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186705, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186705, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186705, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare fazele PT + DE si lucrari de executie la obiectivul "Pasaj pe Centura Ploiesti Vest (DN 1) km 9+004 la Ploiesti "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pasaj pe Centura Ploiesti Vest (DN 1) km 9+004
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare fazele PT + DE si lucrari de executie la obiectivul "Pasaj pe Centura Ploiesti Vest (DN 1) km 9+004 la Ploiesti "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare fazele PT + DE si lucrari de executie la obiectivul "Pasaj pe Centura Ploiesti Vest (DN 1) km 9+004 la Ploiesti "
Valoarea estimata fara TVA: 3, 142, 979RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 62.800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Transferuri de capital ? Dezvoltarea infrastructurii rutiere, conform legii nr. 11/2010 a bugetului de stat pe anul 2010).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.05.2010 sau ulterior ;catre bugetul local la data de 31.05.2010 sau ulterior.Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata
Persoane fizice si juridice romane
Ofertantul va prezenta cazierul fiscal in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
In cazul ofertelor comune, cazierul fiscal se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii/gruparii/consortiului etc. care prezinta ofertaCertificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007.
Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - Bilantul contabil (fara notele explicative) la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
- Informatii privind situatia financiara:
- Lichiditate generala la 31.12.2009 (active circulante/datorii curente x 100) = 100%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei de afaceri :6.186.566 lei/1.452.928 euro pentru executantul lucrarilor, respectiv99.393 lei/23.343 euro pentru prestatorul serviciilor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executari de lucrari efectuate in ultimii 5 ani (socotiti prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare) ? pentru executantul lucrarilor.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare) ? pentru prestatorul serviciilor.Experienta similara: Pentru executantul lucrarilor: ofertantul trebuie sa faca dovada executarii (incepere si finalizare) unor lucrari in ultimii 5 ani prin prezentarea unui singur contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare (aceeasi categorie, conform cod CPV).Experienta similara: Pentru prestatorul de servicii : ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii (incepere si finalizare) unor servicii in ultimii 3 ani prin prezentarea unui singur contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare (aceeasi categorie, conform cod CPV). Recomandari/Certificate constatatoare din partea altor beneficiari/clienti.Se vor prezenta recomandari/certificate constatatoare din partea altor beneficiari/clienti, cu referire la principalele lucrari(avand cel putin ½ din valoarea experientei similare), astfel cum sunt acestea prezentate in Lista lucrarilor din ultimii 5 ani, respectiv recomandari pentru servicii similare celor solicitate la Experienta similara ? dupa caz.Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.Se va prezenta Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente.Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, valoare minima (fara TVA) sa fie de: 1.546.642 LEI / 363.232 EURO - pentru executantul lucrarilor;experienta similara, valoare minima (fara TVA) sa fie de: 24.848 LEI / 5.836 EURO - pentru prestatorul de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
35%
Descriere: durata de executie si durata de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77113, Romania, Tel. 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. 0213186684, Fax: 0213186705, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 16:04