Licitatie Publica - ,,Servicii de proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectelor si asistenta tehnica pentru obiectivul Reabilitarea Spitalului de Urgenta Mavromati Botosani
Anunt de participare numarul 94076/11.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4111, 4141, In atentia: d-nei director Patrascu Antonela, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Servicii de proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectelor si asistenta tehnica pentru obiectivul Reabilitarea Spitalului de Urgenta Mavromati Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Botosani, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectelor si asistenta tehnica pentru implementarea Proiectului , , Reabilitarea Spitalului de Urgenta Mavromati Botosani, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii :
1.proiectul tehnic si detalii de executie;2.elaborarea Caietului de sarcini si a listelor pt. documentatia de atribuire a contractului de executie;3.verificarea proiectului tehnic de verificatorii tehnici atestati;4.documentatia pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de construire si de organizare a lucrarilor si obtinerea acestora; 5.obtinerea tuturor acordurilor si avizelor (fisa tehnica privind conditiile de protectie a mediului, studiul de evaluare a impactului asupra mediului si Natura 2000), conform Ghidului solicitantului;6.asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 537, 299RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20.000 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Bugetul de stat; -Finantarea proiectului prin POR 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 12A (Declaratie privind eligibilitatea); 2.Formularul nr. 12B ( Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006); 3.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata;4.Formularul nr. 12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura);5.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor; 6.Certificat de atestare eliberat de catre MIRA, Centrul pt securitate la incendiu si protectie civ, cf OMIRA 252/2007, pt efect lucr de proiectare a sist si inst de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in original/copie legalizata; 7.Certificat de atestare eliberat de catre MIRA, Centrul pt securitate la incendiu si protectie civ, cf OMIRA 252/2007, pentru efect lucr de proiectare a sist si inst de delimitare si stingere a incendiilor, in original/copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul Anexa nr. 2 (Informatii generale); 2.Copii dupa bilanturile contabile pe anii 2008, 2007 si 2006, sa aibe profit, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie de minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Form 12E Decl cu lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani 2.Anex 3 Exp similara 3.Form 12 H - Decl cu utilajele si echip de care dispune op ec pt indepl contract;4. Form 12I Inf ref la efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conduc si a pers resp pentru indeplinirea contractului.A C stabileste ca cerinta min ca op ec sa faca dovada ca are asigurat urmatorul pers angajat cu CIM sau are c de colaborare: un Manager Proiect, un Arh coordonator, min un Arh, un Expert constructii, un Verif proiecte atestat MLPAT pentru exigenta B, C, D, E, F, un Ing de structura, un Verif proiecte atestat MLPAT pentru exigenta A1, A2, un Ing instal in specializarile: Instal sanitare (Is);Instal gaze petroliere si lichefiate (Ig);Instal de incalzire centrala (Ii);Instal de ventilare si climatizare (Iv);Instal electrice (Ie), un Verif proiecte instalatii atestat in specializarile Instal sanitare (Is);Instal gaze petroliere si lichefiate (Ig);Instal de incalzire centrala (Ii) Instal de ventilare si climatizare (Iv) Instal electrice (Ie), un Specialist instal si echip medicale, un Specialist securit si sanatatea muncii-coordonator. Pt pers nominalizat: CV-uri datate si semnate in orig, din care sa reiasa indepl cerintelor min priv pregatirea, experienta prof, si dupa caz: copii dupa diplomele care atesta competentele profes invocate, copii dupa atestatul tehnico-profesional, copii dupa legitimatii, copii dupa contractele in care au participat sau decl pe propria rasp ref la corectitudinea datelor declarate in CV;5. Decl pe propria rasp prin care op ec isi asuma rasp respectarii regulilor obligatorii ref la conditiile de munca si de protectie a muncii; 6.Certif ISO 9001/echivalent, Certif ISO 14001/echivalent si Certif OHSAS 18001/echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor; 7.Inf subcontractanti Form 12G; 8.Inf privind asocierea.Fiecare dintre asociati vor indeplini, criteriile privind Situatia pers a candidatului/op ec, Capacit de exercitare a activ prof(inregistrare), Standarde ISO 9001/echivalent, ISO 14001/echivalent si OHSAS 18001/echivalent iar crit ref Sit ec-financ si Capacitatea teh si prof vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asoc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar finalizat, cu o valoare de contractare de minim 1.000.000 lei, avand ca obiect servicii de elaborare proiect tehnic pentru o investitie similara in domeniul infrastructurii publice (constructie / extindere / modernizare / reabilitare), care a avut finantare din fonduri europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
39%
Descriere:
3.
Termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1 Reabilitarea/ modernizarea /echiparea infrastructurii servicilor de sanatate.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 13:52