Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in cazarma 1107 Bucuresti


Anunt de participare numarul 121028/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala:  STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013045, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN DRAGOI, Tel. 6672098, Email:  [email protected], Fax:  6672098, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in cazarma 1107 Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: cazarma 1107 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.?Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica - 2007.C.1107 Bucuresti ? ?Lucrari de consolidare la pavilionul ?T? Bucuresti?? LOT NR. 1
2.?Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica - pozitia de plan 2007.RK.1107 Bucuresti ? ?Lucrari de reparatii capitale la pavilionul ?T? Bucuresti?? LOT NR. 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.?Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica - 2007.C.1107 Bucuresti ? ?Lucrari de consolidare la pavilionul ?T? Bucuresti?? LOT NR. 1
2.?Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica - pozitia de plan 2007.RK.1107 Bucuresti ? ?Lucrari de reparatii capitale la pavilionul ?T? Bucuresti?? LOT NR. 2
Valoarea estimata fara TVA: 167, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1. 1.464, 4 lei ? pentru lotul nr. 1;2. 1.879, 8 lei ? pentru lotul nr. 2; societatile care se incadreaza in categoria IMM-urilor platesc jumatate din sumele prezentate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea; Certif.constatatoare priv.indep.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certif.de inregistrare emis de ORC; certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate; dovezi privind IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil pe anul 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 1.146.440 lei, reprezentand 35.606, 77 Euro, societatile comerciale care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada unei cifre medii la jumatate, respectiv 73.220lei, reprezentand 17.803, 38 euro;2. 187.980 lei, reprezentand 45.707, 19 Euro, societatile comerciale care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada unei cifre medii la jumatate, respectiv 93.990 lei, reprezentand 22.853.59 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.; lista cu princ.servicii prestate in ultimii 3 ani, decl.ref.la pers/org de specialitate de care dispune, inf.ref.la studiile, preg.prof.si calif.pers.de cond.si a pers.resp.de contract, lista cu pers.de specialitate pe functii si meserii necesar ptr.contract, decl.priv.efectivele medii anuale ale pers.angajat, decl.priv.dotarile specif.utilajele, echip.tehnic, inf.ref.la cond.de munca si prot.muncii, masurile de prot. mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit, in ultimii 3 ani, minim un contract al carui obiect sa fi fost prestarea de servicii similare care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat: 1. 73.220 lei, reprezentand 17.803, 39 euro pentru lotul 12. 93.990 lei, reprezentand 22.853, 6 euro pentru lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2557
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la deschiderea candidaturilor, trebuie sa detina imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si copie de pe B.I/C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013043, Romania, Tel. 021/667.20.98, Email:  [email protected], Fax:  021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer