Licitatie Publica - Servicii de proiectare in cazarma 455 Targsoru Nou
Anunt de participare numarul 128427/18.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DRAGOI, Tel. 6672098, Email: [email protected], Fax: 6672098, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in cazarma 455 Targsoru Nou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: cazarma 455 Targsoru Nou, Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica? - pozitia de plan 2010.I.455 Targsoru Nou- Centrale termice si retea electrica de joasa tensiune in cazarma 455 Targsoru Nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica? - pozitia de plan 2010.I.455 Targsoru Nou- Centrale termice si retea electrica de joasa tensiune in cazarma 455 Targsoru Nou
Valoarea estimata fara TVA: 159, 570.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3.177, 41lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea; Certif.constatatoare priv.indep.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certif.de inregistrare emis de ORC; certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate; dovezi privind IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil pe anul 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 317.741, 92 lei, reprezentand 74.552, 30euro, societatile comerciale care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada unei cifre medii la jumatate, respectiv 158.870, 96 lei, reprezentand 37.276, 15 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.; lista cu princ.servicii prestate in ultimii 3 ani, decl.ref.la pers/org de specialitate de care dispune, inf.ref.la studiile, preg.prof.si calif.pers.de cond.si a pers.resp.de contract, lista cu pers.de specialitate pe functii si meserii necesar ptr.contract, decl.priv.efectivele medii anuale ale pers.angajat, decl.priv.dotarile specif.utilajele, echip.tehnic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit, in ultimii 3 ani, minim un contract al carui obiect sa fi fost prestarea de servicii similare care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat: 158.870, 96 lei, reprezentand 37.276, 15 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 3912
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la deschiderea candidaturilor, trebuie sa detina imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si copie de pe B.I/C.I
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013043, Romania, Tel. 021/667.20.98, Email: [email protected], Fax: 021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 13:00