Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea elaborarii documentatiei proiectului tehnic si servicii de consultanta pentru managementul proiectului Campus Scolar DEMOSTENE BOTEZ in comuna Trusesti, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 75197/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: SANDUTA-LUMINITA MOCANU, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea elaborarii documentatiei proiectului tehnicsiservicii de consultantapentru managementul proiectului Campus Scolar DEMOSTENE BOTEZ in comuna Trusesti, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul local Trusesti, judetul BotosaniAdresa postala: Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani, cod postal: 717400, Romania, Tel./Fax: 0231/570207.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare
intocmire Proiect tehnicconform HG 28/2008Servicii de consultanta
-servicii de consultanta privind implementarea proiectului-servicii de consultanta tehnica constand in asistenta tehnica acordata Primariei Trusestipe durata executiei lucrarilor de constructie a campusului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectaresi servicii de consultanta conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 714, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: - 15000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin P. O. R. -Axa 3, DMI 3.4. Reabilitarea Modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale ..- 98%Finantare buget local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular A.Declaratie de neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formular B
Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la de data depunerii ofertelor.Ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare si are ca obiect de activitate corespunzator obiectului procedurii.Copie dupa autorizatia de functionare sau echivalent.Copie dupa certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri , conform formular B2 fisa de informatii generale-in original.Cifra medie de afaceri minim 300000 euro.
Bilanturile contabile la31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente - in copie.Pentru intreprinderile noi infiintate se vor lua in calcul cifra de afaceri si bilanturile corespunzator anului infiintarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani - Formularul C2 conform documentatiei de atribuire- in original.Recomandare din partea a minim5 beneficiari de servicii similare in conformitate cu fisa de date;Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de executie responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii in original;Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii in original;Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original;
ISO 9001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca detine personal angajattehnic responsabil cu executia, specializat pentru toate categoriile de Studii tehnice si economice : minim 3 manageri de proiect cu o experienta de minim 3 aniin domeniul managemntuluide proiect, minim 1 expert achizitii publice, minim doi arhitectiangajati cu contract de munca, minim un inginer structurist , (economisti, manageri de proiect, topo, geo, hidro, arhitect, auditor energetic, personal autorizat pentru expertize, ingineri constructii, si instalatii pentru constructii, verificatori de proiecte exigente A, B, C, D, E, F, Is, Ie, It) ce le va cuprinde Documentatiain vederea obtinerii finantarii nerambursabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen predare proiect tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Trusesti, Judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin Progarmul Operational RegionalAxa 3, DMI 3.4. Reabilitarea Modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationalePreuniversitare, Universitaresi a infrastruturii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art.280 al.5 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Trusesti, judetul Botosani
Adresa postala: comuna Trusesti, judetul Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer