Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea exec lucrarilor de inlocuire cond titei Ø 4? Depozit Petreu ? Rampa Marghita in zona rampa Marghita pe o lungime de 1000 m, loc. Marghita, jud. Bihor
Anunt de participare (utilitati) numarul 137816/31.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea exec lucrarilor de inlocuire cond titei Ø 4? Depozit Petreu ? Rampa Marghita in zona rampa Marghita pe o lungime de 1000 m, loc. Marghita, jud. Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea executarii lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 4? Depozit Petreu ?Rampa Marghita in zona rampa Marghita pe o lungime de 1000 m, loc. Marghita, jud. Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea executarii lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 4? Depozit Petreu ?Rampa Marghita in zona rampa Marghita pe o lungime de 1000 m, loc. Marghita, jud. Bihor.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP ? 700 lei.Per de valab a GP tr sa fie cel putin egala cu per de valab a of (120 zile de la term lim de primire a of).Forma de const a GP: - prin vir banc, in contul AC(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, desc la BCR Ploiesti);
- prin instrum de gar emis de catre o soc banc sau o soc de asig, prez in ORIGINAL, irevocabil, in fav AC CONPET, elab conf mod din Sect - Anexa Formulare, astfel incat din acest instrum de gar sa reiasa fara echivoc ca soc ban sau soc de asig va plati AC CONPET, la prima cerere scrisa a CONPET, si fara ca aceasta sa aiba oblig de a-si motiva cer resp, cu cond ca in cererea sa AC sa specifice ca suma ceruta de ea si dat ei este din cauza exis uneia sau mai multora dintre sit urmat (art. 87 din HG 925/2006): a) of si-a retras oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stab cast, of nu a const GBE in per de valab a of, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn contr;c) of sa fiind stab castig, ofertantul a ref sa semneze contr in per de valab a of.- prin OP, in contul AC (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti)Docum care conf plata GP va fi anexat plicului ext, ptr a putea fi verif plata GP. In cazul neprez dovezi, oferta va fi decl inacceptabila potrivit prev art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006.In cazul in care of benef de red priv cuantum GP, prev de L 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrep mici si mijlocii, si, ca urmare, a constituit 50% din GP solic in prezenta documentatie, acesta are oblig de a anexa plicului ext al ofertei, docum prev de aceasta Lege, priv incadr societ in categ IMM. -10% din valoarea fara TVA a contractului.- instrument de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surese proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete locale
Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, in situatia in care acesta s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1din OUG 34/2006
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011. Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List princip prest de serv din care sa rezulte indepl in ult 3 ani a unui contr cu ob asem si a carui val a fost de min 10.500 lei. Of va anexa copia contr prez ca exp sim si va prez certif de buna exec: recom din partea benef contr prez ca exp simil, care se incadr in cerinte. Ment ca din contr prez ca exp sim, sunt sufic numai inform priv part contr, ob.contr, val.contr si durata, precum si pagina ce poarta semn reprezent legali.Vor fi accep si docum care vor certif prest parti a serv cu cond ca val acestora sa coresp val min imp de 10.500 lei.Of va putea prez si alte doc pe care le consid edif in sust si doved exper
Of are oblig de a compl si prez Form nr.8 si Anexele 1 si 2 la Form nr. 8 din Sect IV, ?Anexa Formulare?.
Declaratie si lista privind subcontractantii.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, sistem de coordonate STEREO 70 necesar pentru intocmirea documentatiilor, reglementat la nivel national prin Ord. MAI ? Agentia Nationala de Cadastru si publicitate imobiliara nr. 634/13.10.2006, modificat prin Ord 134/26.03.2009 si Ord. 415/16.09.2009, licenta AUTOCAD.Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.
Decl priv pers de conducere, precum si person respons direct de indepl contr. Of va preciza pers respons ptr indepl contr, angajat al ofert sau cu contr de colabor sau al carui angaj de partic a fost obt de catre ofert, din care, in mod oblig, vor face parte:
-sef proiect
- pers autoriz sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Ord 108/2010 si a Legilor 7/1996 si 50/1991;
Certif ISO 9001:2008 care conf certif sist de manag al calit pentru domen licitat. Ofert va prez, in copie, cert ISO 9001:2008, sau echiv, emis de org acred. Certif va fi val la data dep of.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 12:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr. 8 - sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, AC poate solicita ofertantilor clasati pe primul loc, prezentarea noilor propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 10:13