Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii cu denumir
Anunt de participare numarul 86335/14.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOLJESTI (CONSILIUL LOCAL DOLJESTI)
Adresa postala: SAT: DOLJESTI, COM: DOLJESTI, JUD: NEAMT, Localitatea: Doljesti, Cod postal: 617160, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA ADOCHITEI, Tel.0233/780514, Email: [email protected], Fax: 0233/780514, Adresa internet (URL): www.primariadoljesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii cu denumirea EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA DOLJESTI JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna DOLJESTI, jud. NEAMT
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii cu denumirea EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA DOLJESTI JUDETUL NEAMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri si autorizatii asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii cu denumirea EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA DOLJESTI JUDETUL NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 8, 401, 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 60000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEADR- Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea
2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
5. Certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul consolidat de stat
6. Vor fi respinse ofertele candidatilor care au datorii restante la bugetele locale si/sau la bugetul general consolidat.
7. Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
8. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
9. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
10. (dupa caz) Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
11.(dupa caz) Imputernicire de semnatura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
2. Profitului net3. Media Cifrei de afaceri4. Formular de identificare financiara
5. Bilantul contabil2008, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 .
6. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
7. Scrisoare de confirmare fonduri. Copie asigurari de risc profesional pentru lucrarile aflate in derulare
9. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
10. Pentru asociere de operatori economici: cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitului net in ultimii 3 ani pozitivMedia Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani peste 16.800.000 LEI.Scrisoare de confirmare de fonduri minim 30% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2.520.000 lei. Asigurari de risc profesional min 2.000.000 lei.Pentru asociere de operatori economici: cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Accesul la minim 5 specialisti de profesie constructii si instalatii si/sau hidrotehnisti; 1 RTE si CQ; sudori autorizati ISCIR; proiectanti cu CV.
Legitimatie RTE; Autorizatii ISCIR pentru sudor PEHD;Autorizatii ISCIR, pentru sudor OTEL; Certificat in SSM si PSI; Certificat protectia mediului; certificat controlor de calitate;
Utilaje instalatii, echipamente tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului
Declaratie privind efectivul mediu anual al angajatilor si al cadrelor de conducere
Curriculum vitae
Experienta similara
(dupa caz) Declaratia privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
(dupa caz) Fiecare dintre membrii unei asocieriva trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate detaliile necesare pentru a putea evalua ofertele
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru executie lucrari si proiectare
Certificat ISO14001 sau echivalentCertificat OHSAS 18001 sau echivalent pentru executie lucrari
Operatorii economici au obligatia sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Pentru proiectant, nu se solicita certificatul OHSAS 18001 pentru executie lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Accesul la minim 5 specialisti de profesie constructii si instalatii si/sau hidrotehnisti; 1 RTE si CQ; sudori autorizati ISCIR; proiectanti cu cu CV.Legitimatie RTE; Autorizatii ISCIR pentru sudor PEHD;Autorizatii ISCIR, pentru sudor OTEL; Certificat in SSM si PSI; Certificat protectia mediului; certificat conntrolor de calitate;Calculatoare P4 minim 2 buc; imprimanta A2 minim 1 buc; licenta pentru programe: licenta software Mictosoft Office sau similar minim 2; licente software AutoCAD minim 1.Buldoexcavator, min 2 buc; excavator, min 2 buc; miniincarcator/incarcatorfrontal min 2 buc; aparat sudura polietilena cap la cap min 2 buc; aparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune -min 2 buc; autobetoniera - min 2 buc; autobasculanta - min 5 buc; In cazul unei asocieri, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita cumulativ3 (trei) contracte in copiedin perioada 2006 2009, avand ca obiect servicii de proiectarecu o valoare de Minim 130.000 lei fara TVA pentru 1 (unu) contract, minim 170.000 lei fara TVA pentru 2(doua) contracte (sume cumulate) si minim 215.000 lei fara TVA pe4 3(trei) contracte (sume cumulate).Cel mult 5 ( cinci) contracte de lucrari executate deMinim 2.390.000 LEIfara TVA pentru 1(unu) contract, minim 2.780.000 LEI fara TVA pentru 2(doua) contracte (sume cumulate), minim 3.180.000 LEI fara TVA pentru 3(trei) contracte (sume cumulate), minim 3.585.000 LEI pentru 4(patru) contracte (sume cumulate), minim 3.980.000 LEI fara TVA pentru 5(cinci) contracte (sume cumulate).Copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie. Pentru asociere de operatori economici: cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 12:00
Locul: Primaria comunei DOLJESTI, jud. NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, experti cooptati, ofertanti, observatoriCRPDRP IASI si UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta, recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor. Vizitarea amplasamentului se realizeaza cu informarea prealabila a autoritatii contractante, in scris, cu mentiunea datei si orei cand se intentioneaza sa se viziteze amplasamentul. Vizitarea amplasamentului este permisa pana la data limita de transmitere a raspunsului la clarificari. Ofertantul va suporta eventualele cheltuieli, pierderi sau daune ca urmare a vizitarii amplasamentuluii lucrarilor.Durata de realizare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie solicitata de autoritatea contractanta este de maximum 6 luni de la data intrarii in vigoare a contractului.Durata de executie a lucrarilor solicitata de autoritatea contractanta este de maximum 24 luni de la data intrarii in vigoare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleus nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: strada Stefan cel Mare nr 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Doljesti
Adresa postala: Doljesti jud Neamt, Localitatea: Doljesti, Cod postal: 617160, Romania, Tel.0233780514, Email: [email protected], Fax: 0233780514
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2009 17:23