Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pt.: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati


Anunt de participare numarul 85403/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)
Adresa postala: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Punct(e) de contact: ELENA-DANIELA MOGOS, Tel.0234/211032, 0234/206048, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234/211032, Adresa internet (URL): www.primaria-margineni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pt.: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Trebes si Luncani", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare, com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pt. copii - servicii afterschool", "Dotarea Bibliotecii co
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Margineni, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pt.: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Trebes si Luncani", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare, com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pt. copii - servicii afterschool", "Dotarea Bibliotecii com. Margineni - asezamant cultural si asigurarea dotarilor necesare evenimentului de promovare a traditiilor locale "Zilele com. Margineni"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pt.: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Trebes si Luncani", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare, com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pt. copii - servicii afterschool", "Dotarea Bibliotecii com. Margineni - asezamant cultural si asigurarea dotarilor necesare evenimentului de promovare a traditiilor locale "Zilele com. Margineni"
Valoarea estimata fara TVA: 7, 971, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de participare Lotul I - 98000 lei Lotul II - 19000 lei Lotul III - 23000 lei Lotul IV - 18800 leiGar. de buna executie - 5% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si FEADR - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie de eligibilitate.2. declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale .
3. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
4. declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care exista subcontractanti, se solicita prezentarea Declaratiei de subcontractare (Formular 5. si anexa la Formularul 5 .In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicta completarea Acordului de asociereDupa caz, ofertantul va completa si va depune Formularul 7 - Informatii despre ofertantii constituiti ca societati mixte/consortii/asocieri.
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor).
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil
inregistrate la D.G.F.P.J., in copie legalizata pentru anii 2006, 2007, 2008.
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
2. informatii privind cifra de afaceri si capacitatea economico-financiara -se va completa Fisa de informatii generale
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu :
- pentru lotul 1:9.800.000 ron
- pentru lotul 2:1.910.000 ron
- pentru lotul 3:2.300.000 ron
- pentru lotul 4:1.880.000 ron3.Se va prezenta :
-o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20 % din valoarea estimata a fiecarui lot-sau depozit bancar echivalent
-sau aunui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantuluiSustinerea financiara trebuie sa fie asigurata pe 20% din durata de executie propusa de ofertant.
heiat in forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.(Se solicita prezentarea documentelor pt. fiecare asociat/subcontractant)2. Experienta similara: Cerinta minima pentru executie : - executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a minim 1contract/lot, cu o valoare minima de: a. 4.200.00 ron -lotul Ib. 800.000 ron - lotul IIc. 998.000 ron -lotul III.d. 810.000 - lotul ICerinta minima pentru proiectare :
-executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a minim 1 contract/lot pentru lucrari de proiectare similare cu o valoare minima de: a. 207.000 ron - lotul Ib. 49.000 ron - lotul IIc. 43.000 ron - lotul IIId. 33.000 ron - lotul IV
3. declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile: - dotare minima: statie de asfalt 1 bucata; statie de betoane 1 buc;autocamioanea transport 5 buc;excavator cu cupa min 2 buc; buldoexcavator min 2 buc; macara - 1 buc; cilindru compactor 3 buc; autobetoniera
Pentru activitatea de proiectare se va solicita dovada existentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator4. informatii privind personalul tehnic de specialitate: - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- un salariat certificat pentru executia lucrarilor de ignifugare (pentru lotul IV construire centru servicii sociale)Pentru proiectare personal cu min 3 ani de experienta in domeniu.
Pentru toti specialistii solicitati se vor prezenta declaratii de disponibilitate5. Operatorii economici ofertanti pentru lotul IV trebuie sa prezinte certifict de atestare emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile6. Declaratie privind lucrarile in delurale cat si cele in curs de contractare7.Certificatul ISO 9001Certificatul ISO 14001
Certificatul OHSAS 18001 :2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
tehnologia propusa pt. solutiile cuprinse in caietul de sarcini, detalierea din punct de vedere descriptiv si tehnic a modului de abordare
15%
Descriere:
3.
durata de realizare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie
5%
Descriere:
4.
durata de executie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040810400020/06.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei com. Margineni, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Specialisti si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finantat prin FEADR - masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Margineni, judetul Bacau
Adresa postala: com. Margineni, sat Margineni, jud. Bacau, Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Tel.0234211032, Email: [email protected], Fax: 0234211032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer