Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii EXTINDER


Anunt de participare numarul 84294/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOLJESTI (CONSILIUL LOCAL DOLJESTI)
Adresa postala: SAT: DOLJESTI, COM: DOLJESTI, JUD: NEAMT, Localitatea: Doljesti, Cod postal: 617160, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA ADOCHITEI, Tel.0233/780514, Email: [email protected], Fax: 0233/780514, Adresa internet (URL): www.primariadoljesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE APE UZATEIN COMUNA DOLJESTI, JUD. NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA DOLJESTI, JUD NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE APE UZATEIN COMUNA DOLJESTI, JUD. NEAMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA CURENTA SI INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE APE UZATEIN COMUNA DOLJESTI, JUD. NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 8, 401, 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile din FEADR-Mas 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere / subcontractare autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul consolidat de stat
6. Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
7. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
8.(dupa caz)Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
9.(dupa caz) Imputernicire de semnatura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
2. Media cifrei de afaceri
3. Bilant contabil
4. Disponibil Cash-flow
5. Asigurari de risc profesional
6.Formular de identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri mai mare sau egala cu 16800000 RONCash-flow min 30% din valoarea estimata a contractuluiAsigurari de risc profesional de minim 2000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Specialisti de profesie constructii si instalatii si hodrotehnisti
2. Sudori autorizati ISCIR
3. Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului
4. Declaratie privind efectivul mediu anula al angajatilor si al cadrelor ede conducere
5. Curriculul vitae
6. Experienta similara
7. (dupa caz) Declaratie privind partea/ partile din contract indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora
8. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru executie lucrari si proiectare
9. Certificat ISO14001 sau echivalent pentru executie lucrari
10. Certificat OHSAS 18001 sau echivalent pentru executie lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un cadru tehnic RTEMinim un cadru tehnic CQMinim 2 proiectanti de specialitate in proiectarea sistemelor de apa/canal/statii de epurareMiniincarcator/incarcatorfrontal min 2 bucAparat sudura polietilena cap la cap min 2 bucAparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune -min 2 bucAutobetoniera - min 2 bucAutobasculanta - min 5 bucminim 2.390.000 LEIfara TVA pentru 1(unu) contract, minim 2.780.000 LEI fara TVA pentru 2(doua) contracte (sume cumulate), minim 3.180.000 LEI fara TVA pentru 3(trei) contracte (sume cumulate), minim 3.585.000 LEI pentru 4(patru) contracte (sume cumulate), minim 3.980.000 LEI fara TVA pentru 5(cinci) contracte (sume cumulate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Doljesti jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si experti cooptati, ofertanti, observatori CRPDRP IASI si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta, recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor. Vizitarea amplasamentului se realizeaza cu informarea prealabila a autoritatii contractante, in scris, cu mentiunea datei si a orei cand se intentioneaza sa se viziteze amplasamentul. Vizitarea amplasamentului este permisa pana la data limita de transmiterii a raspunsului la clarificari. Ofertantul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca urmare a vizitarii amplasamentului lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Sontestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Doljesti
Adresa postala: Doljesti, Localitatea: Doljesti, Cod postal: 617160, Romania, Tel.0233780514, Email: [email protected], Fax: 0233780514
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer