Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avizare, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si


Anunt de participare numarul 107149/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)
Adresa postala:  COM.ODOBESTI, JUD. Bacau, Localitatea:  Odobesti, jud Bacau, Cod postal:  607060, Romania, Punct(e) de contact:  GALATANU Ionel, Tel. 0234/220059, Email:  [email protected], Fax:  0234/224610, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avizare, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru: Modernizare drumuri in satele Odobesti, L 1, 8 km. si Tisa Silvestri L 5, 5 km, com. Odobesti, jud Bacau; Centru de servicii pentru copil si familie after school, sat Odobesti, com. Odobesti, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Odobesti, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea proiectelor si executia lucrarilor pentru cele doua obiective, respectiv moderniyarea drumurilor din satele Odobesti, Tisa Silvestri si Centru de servicii pentru copii si familie after school in sat Odobesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile se regasesc in listele de cantitati atasate in SEAPAutoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile OUG 34/2006, art 122, lit i) pentru lucrari suplimentare/aditionale
Valoarea estimata fara TVA: 8, 528, 311RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare- 170.000 lei -Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- PNDR, FEADR, masura 322 in baya contractului nr. C 322010910400042- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia in vederea depunerii unei oferte comune sau pot subcontracta o parte din lucrari
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declatarie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34-2006
declatarie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34-2006
certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor deplata la bugetul de stat si bugetul local, inclusiv pentru puncte de lucru si sedii secundare
declarartie privind calitatea de participant la procedura
certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniadresa din parte unei unitati bancare care sa ateste ca ofertantul are disponibil in cont resursele necesare pentru demararea contractului si asigurarea costurilor pana la prima decontare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media ciftrei deafaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 17000000 leiIn conditiile neacordarii de avans, ofertantul va demonstra printr-o declaratie bancara (emisa de o banca) ca are disponibil sau are acces la lichiditati in valoare de minim 1.700.000 lei, necesar derularii contractului supus achizitiei pana la prima decontare a lucrarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie
lista principalelor servicii din ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie
declaratie privind dotarile specifice pentru proiectare si executie
declararie privind efectivele medii de personal si cadre de conducere pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
realizarea in ultimii 5 ani a nunui contract de constructii cladiri in valoare minima de 800000 leiexecutare in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte de lucrari de drumuri a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3500000leirealizarea in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare cladiri in valoare minima de 10000 leirealizarea in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare drumuri in valoare minima de 50000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 09:00
Locul: sediul primariei Odobesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, repreyentantii ofertantilor, expertii externi cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322 in baza contractului de finantare nr. C. 322010910400042
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Bacau, str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com.Odobesti,
Adresa postala:  com. Odobesti jud Bacau, Localitatea:  Odobesti, Cod postal:  607568, Romania, Tel. 0234 220059, Email:  [email protected], Fax:  0234 224610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer