Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, elaborarii documentatie pentru avize, elaborarii documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea


Anunt de participare numarul 107673/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rediu (Consiliul local Rediu)
Adresa postala:  sat Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt, Localitatea:  Rediu, Cod postal:  617380, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Sirbu, Tel. 0233299021, Email:  [email protected], Fax:  0233299021, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, elaborarii documentatie pentru avize, elaborarii documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Contract de proiectare si executie ? Localitatea Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de proiectare si executie va cuprinde servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, elaborarii documentatie pentru avize, elaborarii documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri, construire gradinita cu program normal, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansambluri artistice recunoscute, comuna Rediu, judetul Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de proiectare si executie va cuprinde servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, elaborarii documentatie pentru avize, elaborarii documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru:
Actiunea I ? Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul Neamt
Actiunea II ? Construire gradinita cu program normal in sat Rediu, reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna Rediu, judetul Neamt
Valoarea estimata fara TVA: 9, 199, 789RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 95.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie - Formularul nr. 2;
cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor);
certificat constatator emis de Administratia Publica Locala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor) atat pentru sediul social cat si pentru toate punctele de lucru declarate in certificatul constatator;
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului de activitate aferent obiectului contractului, conform Formularului nr. 3 ?Informatii generale? si Anexa 3A.
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 16.500.000 lei:
copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
cash flow de 1.700.000 lei pentru lucrarile de constructii.
lichiditate generala mai mare de 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii ? Formularul nr. 4 Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Lista principalelor lucrari de constructii ? Formularul nr. 6?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice Formularului nr. 5
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, Formularul nr. 8
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
SA 8000 sau declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic respecta conditiile prevazute in standardele sistemului de management al responsabilitatii sociale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectare: minim 1 proiect tehnic similar (drumuri si poduri) cu cel care face obiectul actiunii 1;maxim 2 proiecte tehnice similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunii 2, din care unul cu o valoare de cel putin 44.000 lei (fara TVA).Executie: minim 1 contract de lucrari similare cu cel care face obiectul actiunii 1, semnat, executat si terminat (drumuri si poduri), cu o valoare de cel putin 5.000.000 lei (fara TVA);maxim 2 contracte de lucrari de constructii similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunii 2 semnate, executate si finalizate, din care cel putin unul cu o valoare de 500.000 lei (fara TVA).1 sef proiect specializarea drumuri si poduri?inginer, proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani;1 arhitect, membru OAR, cu drept de semnatura, cu experienta profesionala de minim 5 ani;1 inginer proiectant CCIA cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CCIA de minim 1 an;1 inginer instalatii cu experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul proiectarii de constructii civile;1 sef santier ? inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 sef santier ? inginer specialitatea constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu;1 responsabil tehnic cu executia, (inginer) in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta de minim 7 ani in domeniu;1 responsabil tehnic cu executia, (inginer) in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, (inginer) in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri cu experienta de minim 4 ani in domeniu;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, (inginer) in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu;1 inginer instalatii cu experienta de minim 2 ani in domeniu (constructii civile).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Procedee tehnice de executie pentru realizarea lucrarilor
19%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei comunei Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante, pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preintampina evantuale neplaceri, cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei, ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.Durata de executie a contractului de proiectare si executie va fi de maxim 20 luni.Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care va vira o suma initiala ca nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formularul nr. 19 in original.Durata de executie a proiectarii si a lucrarilor vor fi prezentate in zile calendaristice.Durata de executie va fi defalcata separat in propunerea tehnica astfel: durata de executie pentru proiectare;durata de executie pentru lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513.296, Fax:  0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Rediu
Adresa postala:  primaria comunei Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt, Localitatea:  Rediu, Cod postal:  617380, Romania, Tel. 0233/299020, Fax:  0233/299021
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer