Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiecta
Anunt de participare numarul 107787/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cracaoani
Adresa postala: sat Cracaoani, comuna Cracaoani, Localitatea: Cracaoani, Cod postal: 617145, Romania, Punct(e) de contact: Zamfir Petre, Tel. 0233246009, Email: [email protected], Fax: 0233246009, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: ?Infiintare retele alimentare cu apa, sat Magazia, Comuna Cracaoani?, ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, Sat Magazia, Comuna Cracaoani?, "Modernizare drum comunal: DC 16
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cracaoani, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de servicii si lucrari va cuprinde:
Actiunea I ? ?Infiintare retele alimentare cu apa, sat Magazia, Comuna Cracaoani?
Actiunea II - ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, Sat Magazia, Comuna Cracaoani, judetul Neamt?
Actiunea III ? ?Modernizare drum comunal DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 comuna Cracaoani, judetul Neamt?
Actiunea IV ? ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in comuna Cracaoani, jud. Neamt"
Actiunea V - "Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? Sat Cracaoani, Comuna Cracaoani, judetul Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
45212320-5-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Actiunea I ? ?Infiintare retele alimentare cu apa, sat Magazia, Comuna Cracaoani?
Valoarea estimativa ? 1.964.148 lei, din care:
- 85.249 lei pentru serviciile de proiectare;
- 1.878.899 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea II - ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, Sat Magazia, Comuna Cracaoani, judetul Neamt?
Valoarea estimativa ? 2.499.507 lei, din care:
- 108.110 lei pentru serviciile de proiectare;
- 2.391.397 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea III ? ?Modernizare drum comunal DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 comuna Cracaoani, judetul Neamt?
Valoarea estimativa ? 4.067.497 lei, din care:
- 161.432 lei pentru serviciile de proiectare;
- 3.906.065 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea IV ? ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in comuna Cracaoani, jud. Neamt"
Valoarea estimativa ? 398.903 lei, din care:
- 25.949 lei pentru serviciile de proiectare;
- 372.954 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea V - "Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? Sat Cracaoani, Comuna Cracaoani, judetul Neamt?
Valoarea estimativa ? 468.737 lei, din care: - 19.500 lei pentru serviciile de proiectare;
- 449.237 lei pentru lucrarile de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 398, 792RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 175.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 1 ? Declaratie privind situatia personala a agentului economic;
- orice document considerat edificator: cazier fiscal (original), certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabili¬tate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor);
- declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original, datat, semnat si stampilat.
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;
- certificatul de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate care face obiectului contractului de achizitie publica, conform Formularul 3 ? Informatii generale si a Anexei 3A ? ?Identificarea financiara?. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 18.000.000 lei.
- formular nr. 4 ? Declaratie IMM, in conditiile in care pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii);
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
- se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.700.000 lei? in original;
- lichiditatea generala sa nu fie mai mica de 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte de servicii - Formular 5 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din care sa reaiasa: maxim 3 proiecte tehnice hidroedilitare similare cu cel care face obiectul actiunii I si II, cu o valoare cumulata de minim 190.000 lei fara TVA , minim 1 proiect tehnic similar cu obiectul actiunii III, cu o valoare de minim 100.000 lei fara TVA, maxim 2 proiecte tehnice similare cuobiectul actiunii IV si V, cu o valoare cumulata de minim 40.000 lei fara TVA.
Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa de la Formular 5 - ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.
2. Lista principalelor lucrari de constructii - Formular 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa reiasa: maxim 2 contracte de constructii similare cu obiectul actiunii I si actiunii II, cu o valoare cumulata de cel putin 4.000.000 lei fara TVA si o lungime de minim 2, 8 km de retea de alimentare cu apa realizata si minim 3 km de retea canalizare apa menajera realizata; minim 1 lucrare de constructie similara cu cel care face obiectul actiunii III, cu o valoare de cel putin 3.300.000 lei fara TVA si minim 4 km de drum modernizat; minim 1 contract de constructii similar cu cel care face obiectul actiunii IV si V cu o valoare cumulata de cel putin 450.000 lei fara TVA.
3. Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - completarea formularului 6 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?.
4. Formularul 8 - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru servicii de proietare: 1 specialist absolvent hidrotehnica, minim 5 ani experienta in domeniu (inginer); 1 specialist absolvent de instalatii, cu atestat ANRE gradul II A, minim 5 ani experienta in domeniu (inginer); 1 inginer geolog cu 5 ani de experienta in domeniu;1 sef proiect specializarea drumuri si poduri (inginer), proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani; 1 arhitect cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, cu experienta de minim 5 ani in domeniu, 1 inginer proiectant Constructii Civile, Inginerie, Arhitectura, cu experienta profesionala de minim 1 an; 1 inginer instalatii, cu experienta in domeniu de minim 2 ani. Pentru lucrari de executie: 1 sef de santier cu specializarea alimentare cu apa si canalizare, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate (inginer);1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate (inginer);2 sudori autorizati PE-HD, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate (inginer);1 inginer instalatii, minim 2 ani experienta in domeniul de activitate;1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani (inginer);1 responsabil de lucrare (sef punct de lucru) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani (inginer);1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniu constructii rutiere, drumuri si poduri de minim 2 ani (inginer);1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de minim 5 ani (inginer);1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea constructii civile si industriale cu minim 5 ani experienta in domeniu (inginer);1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniul constructii civile si industriale de minim 2 ani (inginer);1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniul constructii civile si industriale de minim 5 ani (inginer);1 inginer instalatii cu experienta de minim 2 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Procedee tehnice de executie pentru realizarea lucrarilor
19%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Cracaoani, judetul neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante, pe format electronic. Pentru a preantampina evantuale neplaceri , cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei , ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau , va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul de achizitii publice din cadrul primariei comunei Cracaoani, judetul Neamt
Adresa postala: comuna Cracaoani, judetul Neamt, Localitatea: Cracaoani, Cod postal: 617145, Romania, Tel. 0233/246001, Email: [email protected], Fax: 0233/246009
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 13:25