Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE IN VEDEREA REALIZARII PROIECTULUI TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, CAIETE DE SARCINI, ELABORARE DOCUMENTATIE PENTRU AVIZE, ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI E


Anunt de participare numarul 108897/04.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)
Adresa postala:  COM.ODOBESTI, Localitatea:  Odobesti, Cod postal:  607060, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA VATAMANESCU, Tel. 0234/220059, Email:  [email protected], Fax:  0234/224610, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE IN VEDEREA REALIZARII PROIECTULUI TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, CAIETE DE SARCINI, ELABORARE DOCUMENTATIE PENTRU AVIZE, ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU: ?MODERNIZARE DRUMURI IN SATELE ODOBESTI, L = 1, 80 KM SI TISA SILVESTRI, L = 5, 50 KM, COMUNA ODOBESTI, JUDETULBACAU; CENTRU DE SERVICII PENTRU COPIL SI FAMILIE AFTER SCHOOL, SAT ODOBESTI, COMUNA ODOBESTI, JUDETUL BACAU.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Odobesti, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea proiectelor si executie lucrarilor pentru cele doua obiective, respectiv modernizarea drumurilor din satele Odobesti si Tisa Silvestri si Centrul de servicii pentru copii si familie after school Odobesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt cele din listele atasate la anuntu
Valoarea estimata fara TVA: 8, 528, 311RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare + 170.000 RonGarantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR, FEADR masura 322 in baya contractului nr. C 322010910400042buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia in vederea depunerii unei oferte comune sau pot subcontracta o parte din lucrari
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34-2006
certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local, inclusiv pentru punctele de lucru si sediiile secundare
declaratie privind calitatea de participant la procedura
certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Adresa din partea unei unitati bancare care sa ateste ca ofertantul are disponibil in cont sau linie de credit necesare pentru demararea contractului si asigurarea costurilor pana la prima decontare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 17.000.000 Ronsuma minima disponibila in cont sau linei de credit aprobata si neconsumata 1.700.000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie
Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie
Declaratie privind doptarile specifice pentru proiectare si executie
Declaratie privind efectivele medii de personal si cadre de conducere pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea in ultimii 5 ani a unui contract de constructii cladiri civile in valoare minima dee 800.000 ron fara TVARealizarea in ultimii 5 ani a cel mult 2 contracte de lucrari de drumuiri a caror valoare insumata sa fie minim dee 3.500.000 ron fara TVARealizarea in ultimii 3 ani aunui contract de proiectare cladiri in valoare minima de 10.000 RonRealizarea in ultimii 3 ani aunui contract de proiectare drumuriin valoare minima de 50.000 Ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: Sediul primariei Odobesti, com. Odobesti, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322 in baza contractului de finantare nr. C. 32201091040042
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Satvropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Odobesti
Adresa postala:  com. Odobesti jud. Bacau, Localitatea:  Odobesti, Cod postal:  607568, Romania, Tel. 2034220059, Email:  [email protected], Fax:  0234226410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer