Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinere avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului, Executie lucrari de drumuri, instalatii s


Anunt de participare numarul 111794/22.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IGHIU (CONSILIUL LOCAL IGHIU)
Adresa postala:  IGHIU, NUMARUL 56, Localitatea:  Ighiu, Cod postal:  517360, Romania, Punct(e) de contact:  Bolea Ionela Maria, Tel. 0258.84.41.14, Email:  [email protected], Fax:  0258/844103, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinere avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului, Executie lucrari de drumuri, instalatii si constructii pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat ?MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA, RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA IGHIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Ighiu, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinere avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului, Executie lucrari de drumuri, instalatii si constructii pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat ?MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA, RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA IGHIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinere avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului, Executie lucrari de drumuri, instalatii si constructii pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat ?MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA, RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA IGHIU
Valoarea estimata fara TVA: 9, 543, 673RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 180000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetulde stat
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelorlocale
Certificatulde inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul constatator eliberat de ORC
Certificatul de inregistrare Fiscala( CIF ) eliberat de Ministerul Finantelor Publice
Prezentarea cazierului fiscal eliberat de DGFP
Prezentarea cazierului judiciar
Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta, prin care se certificatulfaptul ca participarea la procedura se facein concordanta cu respectarea regulilor de concurenta prevazute de art, 2 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de :31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Lichiditate generala = minim 95%;Lichiditatea generala va fi calculata la bilanturile de la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani calendaristici ( 2007, 2008, 2009 ) sa fie de cel putin 19.000.000 lei, Sustinere financiara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitate financiara pentru sustinerea investitiei in proportie decel putin 30 % din valoarea ofertei sale pe o perioada de cel putin 5 luni calendaristice de la semnarea contractului .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 3 ani a/au prestat contracte similare de proiectare, a caror valoari sa fie egale sau mai mari decat urmatoarele praguri valorice, dupa cum urmeaza:
Proiectare Drumuri : maxim 1 contract in valoare de 110.500 LeiProiectare Retea de Apa : maxim 1 contract in valoare de 140.000 LeiProiectare Constructii : maxim 1 contract in valoare de 14.050 leiOfertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a/au executatcontracte similare de lucrari, a caror valoari sa fie egale sau mai mari decat urmatoarele praguri valorice, dupa cum urmeaza:
Executie Drumuri : maxim 2contracte in valoare totala de :4.747.160 LeiExecutie Retea de Apa : maxim 2 contracte in valoare totala de :4.032.116 Lei
Executie Constructii : maxim 1 contract in valoare de 461.847 Lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru componenta Executie Drumuri (maxim 2) trebuie sa fie de minim 4. 747.160Lei, fara TVAValoarea insumata a contractelor prezentate pentru componenta Executie Retea apa (maxim 2) trebuie sa fie de minim 4.032.116 Lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de realizare si livrare a proiectului tehnic +Verificarea tehnica de calitate a proiectului
10%
Descriere:
3.
Termen de executie al lucrarilor
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
5%
Descriere:
5.
Propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Ighiu, cu sediul in localitatea Ighiu, nr. 56, comuna Ighiu, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PNDR ? Masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fonduri nerambursabile FEADR - Masura 322
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba , judetul ALBA
Adresa postala:  Piata Iuliu Maniu, nr. 24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258/813510, Email:  [email protected], Fax:  0258/811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Primariei comunei Ighiu, judetul Alba
Adresa postala:  nr. 56, comuna Ighiu, judetul Alba, Localitatea:  Ighiu, Cod postal:  517360, Romania, Tel. 0258844103, Email:  [email protected], Fax:  0258844103
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2010 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer