Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului si Executie lucrari, pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proie


Anunt de participare numarul 112013/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SPRING
Adresa postala:  Spring, str. Dostatului, nr.94, judetul Alba, Localitatea:  Spring, Cod postal:  517765, Romania, Punct(e) de contact:  Rusu Daniel Gheorghe, Tel. 0258765019, ,Email:  [email protected], Fax:  0258765101, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului si Executie lucrari, pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat , ,MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA SPRING, REABILITARE CLADIRE SEDIU PRIMARIE SPRING, REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURAL SPRING, INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA SPRING, DOTAREA CU UTILAJE DE INTERVENTIE A S.V.S.U. SPRING,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Spring
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului si Executie lucrari, pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat , ,MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA SPRING, REABILITARE CLADIRE SEDIU PRIMARIE SPRING, REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURAL SPRING, INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA SPRING, DOTAREA CU UTILAJE DE INTERVENTIE A S.V.S.U. SPRING, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR TIP , ,AFTER SCHOOL" IN COMUNA SPRING, JUDETUL ALBA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Verificarea tehnica de calitate a proiectului si Executie lucrari, pentru obiectivele de investitii incluse in cadrul Proiectului Integrat , ,MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA SPRING, REABILITARE CLADIRE SEDIU PRIMARIE SPRING, REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURAL SPRING, INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA SPRING, DOTAREA CU UTILAJE DE INTERVENTIE A S.V.S.U. SPRING, INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR TIP , ,AFTER SCHOOL" IN COMUNA SPRING, JUDETUL ALBA.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 992, 396RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :159.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat,
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Certificatul de inregistrare in scopuri TVA ( CIF ) eliberat de Ministerul Finantelor Publice;
Prezentarea cazierului fiscal eliberat de DGFP;Prezentarea cazierului judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de :31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Lichiditate generala minim 90%;Sustinere financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani calendaristici ( 2007, 2008, 2009 ) sa fie de cel putin 15.980.000 lei, Lichiditatea generala va fi calculata la bilanturile de la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitate financiara pentru sustinerea investitiei in proportie decel putin 30 % din valoarea ofertei sale pe o perioada de cel putin 5 luni calendaristice de la semnarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Proiectare Drumuri: minim 1 contract in valoare minima de 70.135 Lei?Proiectare Constructii : minim 1 contract in valoare minima de 53.985 Lei
?Lucrari Drumuri : maxim2 contracte in valoare totala de: 5.550.600 Lei?Lucrari Constructi : maxim 2 contracte in valoare totala de :2.300.000 Lei
1.Pentru serviciide de proiectare si asistenta proiectantului :
- Arhitect Sef de proiect ? 1 persoana
- Inginer proiectant drumuri - 1 persoana.
- Inginer proiectant constructii - 1 persoana.
2.Pentru executia lucrarilor de drumuri si constructii:
- Inginer Sef santier - 1 persoana.
- Inginer Sef Adjunct santier - 1 persoana.
- Responsabil tehnic cu executia, ( RTE ) - 1 persoana autorizata/atestata pentru lucrari de constructii.
- Responsabil tehnic cu executia, ( RTE ) - 1 persoana autorizata/atestata pentru lucrari de drumuri.
- Responsabil cu controlul calitatii, (CQ) - 1 persoana.
- Inspector responabil PSI - 1 persoana.
- Inspector responabil SSM- 1 persoana.
- Inginer drumuri- 1 persoana.
- Inginer constructii -1 persoana.
- Inginer topometrist-1 persoana.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie lucrari; mijloace auto, statii autorizate, scule, dispozitive, tehnologii, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru experienta similara la componenta Lucrari de Drumuri ( maxim 2 contracte ) trebuie sa fie de minim 5.550.600 Lei, ( fara TVA )Valoarea insumata a contractelor prezentate pentru experienta similara la componenta Lucrari de Constructii ( maxim 2 contracte ) trebuie sa fie de minim 2.300.000 Lei, ( fara TVA )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de realizare si livrare a proiectului tehnic +Verificarea tehnica de calitate a proiectului
10%
Descriere:
3.
Termen de executie al lucrarilor
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
5%
Descriere:
5.
Propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Spring, Str. Dostatului, nr. 94, judetul Alba, cod postal 517765
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba Iulia, judetul ALBA
Adresa postala:  Str.P-ta Iuliu Maniu, nr.24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258/813510, Email:  [email protected], Fax:  0258/811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , in cazul documentatie de etribuire 5 zile calendaristice incepand cu ziua publicari anuntului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Primaria Comunei Spring , Judetul Alba
Adresa postala:  Comuna Spring, Str. Dostatului, nr. 94, judetul Alba, ,Localitatea:  Spring, Cod postal:  517765, Romania, Tel. 0258/765.019, Email:  [email protected], Fax:  0258/765.045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer