Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse


Anunt de participare numarul 112588/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANEASA
Adresa postala:  COMUNA DANEASA , SAT DANEASA , JUDETUL OLT, Localitatea:  Daneasa, Cod postal:  237125, Romania, Punct(e) de contact:  PETRISOR MIHAI RADA, Tel. 0249467016, Email:  [email protected], Fax:  0249467016, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in , ,Proiect integrat comuna Daneasa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Daneasa, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in , ,Proiect integrat comuna Daneasa"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il constituie Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in , ,Proiectintegrat comuna Daneasa"
Valoarea estimata fara TVA: 9, 445, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare=100000lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR masura 322 si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici participanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 180 si 181 din oug34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, sa nu sa regaseasca pe lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului SAPARD si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos, sa nu figureze in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art 97 indice 1 din hg 925/2006 modificata din care sa reiasa neindeplinirea/indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si local, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie CUI, certificat fiscal, cazier judiciar reprezentant legal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate, Declarare indicatori financiari: lichiditate generala la nivelul anului 2009 , bonitate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani mai mare sau egala cu 18000000lei sau echivalent euro, lichiditate generala la bilantul din 31.12.2009=98%, scrisoare bonitate bancara pe o periaoada de 90 zile in valoare de 3000000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani respectiv principalelel servicii rexecutate in ultimii 3 ani, formular de experienta similara, procese verbale receptie, declaratie personal, lista personal insotita de CV pentru persoanele cheie si copii atestate/diplome, copii contracte munca, declaratii privind utilajele si echipamentele, subcontractantii, certificate privind sistemul de management al calitatii, al mediului si al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experinta similara - constructii drumuri in valoare totala de minim 7800000lei(prezentare a cel mult 3 contracte), constructii civile in valoare totala de minim 1200000lei(prezentare a cel mult 3 contracte), proiectare lucrari asfaltare drumin valoare totala de 320000lei(prezentare a cel mult 3 contracte), proiectare constructii civile in valoare totala de 35000lei(prezentarea unui contract)persoanede specialitate in domeniul managementului calitatii, in domeniul protectiei muncii, in domeniul PSI in domeniul protectiei mediului, responsabil tehnic cu executia, responsabil tehnic cu calitatea, expert cheie cu experienta in proiectare drumuri, expert cheie in proiectare constructii civile, arhitect, statie de betoane, statie preparat mixuri asfaltice, statie sortare, pompa de beton, autobasculante, buldoexcavator, autobetoniere, laborator grad II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025(propriu sau in colaborare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI DANEASA, JUDETUL OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori desemnati de catre UCVAP, Observatori desemnati de CRPDRP 4 SV Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, format scanat dimensiuni prea mari, documentatia tehnica - SF- nu poate fis postata. Se va ridica de la sediul Primariei Daneasa prin cerere pana la data de 27.12.2010, ora 12.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40)213104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Manastirii, nr. 2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230038, Romania, Tel. (+40)0249414989, Email:  [email protected], Fax:  (+40)0249435782, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Daneasa
Adresa postala:  Comuna Daneasa, sat Daneasa, judetul Olt, Localitatea:  Daneasa, Cod postal:  237125, Romania, Tel. 0249467016, Email:  [email protected], Fax:  0249467016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer