Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare doc. pt avize, elaborarea doc. tehnica pt obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucr


Anunt de participare numarul 112720/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIVEZI (PRIMARIA LIVEZI)
Adresa postala:  PRIMARIA LIVEZI, SAT LIVEZI, COM LIVEZI, JUD BACAU, Localitatea:  Livezi, Cod postal:  607285, Romania, Punct(e) de contact:  CRACIUN GIONI, Tel. 0234/332009, In atentia:  CRACIUN GIONI, Email:  [email protected], Fax:  0234/332009, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare doc. pt avize, elaborarea doc. tehnica pt obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pt obiectivul: Modernizare drumuri de interes local, Amenajarea infrastructurii pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, Infiintare serviciu social-After school- pt copii, in comuna Livezi, jud Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com Livezi, sat Livezi, jud Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drumuri de interes local, Amenajarea infrastructurii pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, Infiintare serviciu social-After school- pt copii, in comuna Livezi, jud Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia un contract de achizitie publica pentru prestarea de servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare doc. pt avize, elaborarea doc. tehnica pt obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pt obiectivul: Modernizare drumuri de interes local, Amenajarea infrastructurii pentru organizarea festivalului traditional Ziua Bradului, Infiintare serviciu social-After school- pt copii, in comuna Livezi, jud Bacau.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 272, 741RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 175.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A - Declaratie privind eligibilitatea, Formular 12B - declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, Formularul 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12D - declaratie privind neincadrarea in art 69 indice 1 din OUG 34/2006, formular 12D1 - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat constatator emis de ORC, cazier fiscal al societatii, cazier juridic al societatii/persoane juridice/persoane fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular B1 - informatii generale si anexa B1; formular 34 Declaratie IMM; documente emise de institutii bancare prin care face dovada ca ofertantul detine resurse financiare pentru finantarea acestui contract.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, minim 17.500.000 lei. Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 in copie legalizata.Se va demonstra detinerea de resurse financiare pt. aceasta lucrare in valoare de minim 1.800.000 lei, realizata prin scrisoarea angajata din partea unei banci sau alte institutii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4- lista principalelor contracte de servicii in ultimii trei ani. Formular nr 6 - lista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii cinci ani. Formular nr 7 - experienta similara pentru fiecare contract. Formularul 5 - lista utilajelor, instalatiilor si echipamente tehnice. Formularul nr 8 - declaratie ce contine informatii privind nr mediu in ultimii 3 ani conf. art. 188(3)lit.d/OUG 34/2006 al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct la indeplinirea contractului. Formularu 10 - declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Servicii: un proiect tehnic similar din punct de vedere al domeniului, dificultatii si conditiilor tehnice (drum asfaltat) cu cel care face obiectul actiunii, cu o valoare de minim 290000 lei fara TVA; un proiect tehnic similar din punct de vedere al domeniului, dificultatii si conditiilor tehnice (constructii de infrastructura -alei, spatii de joaca pentru copii) cu o valoare de minim 30000 lei fara TVA.Lucrari: un contract de lucrari similar cu cel care face obiectul actiunii finalizat si receptionat, cu o valoare cumulata de cel putin 8000000 lei; un contract de lucrari de constructii similare (constructii de infrastructura - executie alei, spatii de joaca pentru copii) cu o valoare de cel putin 800000 lei.Proiectare: ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific tehnic si IT. Sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate: un sef proiect specializarea drumuri si poduri - ing proiectant CFDP, cu experienta in proiectare minim 5 ani; un ing proiectant CFDP; un arhitect cu drept de semnatura, membru al Ordinului Arhitectilor din Romania cu experienta de minim 5 ani; un ing proiectant CCIA cu experienta profesionala de minim 5 ani; un topometrist atestat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, com Livezi, jud bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire si copie dupa carte de identitate, reprezentanti CVAP, reprezentanti CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR - masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fisa de date, specificatii tehnice si formularele se regasesc gratuit pe www.e-licitatie.ro. Autoritatea contractanta ofera posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei, dar numai pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile conform art.256 indice 1, (2)/OUG 34/2006 incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in legatura cu orice document al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Comunei Livezi
Adresa postala:  sat Livezi, com livezi, Localitatea:  Livezi, Cod postal:  617285, Romania, Tel. 0234332009, Email:  [email protected], Fax:  0234332009
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer