Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul Proiectului "Dezvoltarea infrastructurii agrico


Anunt de participare numarul 113696/30.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR.157, Localitatea:  Ciugud, Cod postal:  517240, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE DAMIAN, Tel. 0258 841205, Email:  [email protected], Fax:  0258 841205, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE INTERCOMUNITARA
Activitate (activitati)
Altele: DEZVOLTARE SOCIO-ECONOMICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul Proiectului "Dezvoltarea infrastructurii agricole in comunele Ciugud si Berghin prin modernizare drumuri de expoatare agricola
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNELE CIUGUD SI BERGHIN, JUD. ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupuneelaborarea Proiectului tehnic, detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor de modernizare(constructie)a drumurilor de exploatare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de proiectare pentru realizarea Proiectului Tehnic aferent investitiei;
2. Servicii de asistenta tehnica a proiectantului;
3. lucrari de constructii drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 4, 032, 781RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 80000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare asigurata din FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA Masura 1.2.5.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici autorizati sa desfasoare activitati relevante conform specificului achizitiei sau grupuri de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, Certificat de atastare fiscala pentru obligatiile catre bugetul de stat si bugetele locale, Certificat constatator, imputernicire de semnatura, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare ORC, Certificat de inregistrare MFP, cazier fiscal, cazier judiciar al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular identificare financiara, bilanturi contabile2007, 2008 2009,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra minima de afaceripe ultimii 3 ani 8065500 leiDemonstrarea capacitatii financiare pentru sustinerea investitiei in proportie de cel putin 30% din valoarea ofertei sale pe perioada de cel putin 6 luni calendaristice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii de proiectare de drumuri in ultimii 3 ani, lista principalelor lucrari de drumuri in ultimii 5 ani, Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economica pt. indeplinirea contractului. Informatii privind obligatiile contractuale in curs, Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: minim 1 contract de proiectare de drumuri sau maxim 2 care insumate sa aiba valoarea de minim 45000lei (cel putin unul dintre contracte trebuie sa cuprinda lucrari de stabilizare/reciclare in situ in cantitate minima de 16000 mc), minim 1 contract de lucrari similare in valoare totala de 3 900 000 lei( contractul trebuie sa cuprinda lucrari destabilizare/reciclare in situ in cantitate minima de 16000 mc). Procese verbale de receptie a serviciilor de proiectare de drumuri si de receptie la terminarea lucrarilor de drumuri, recomandari din partea beneficiarilor cu calificativulfoarte bine sau bine.Cerinte cu privire la personal disponibil: 1 inginer proiectant drumuri, 1 coordonator de proiect, 1 sef santier, 1 RTE, 1 CQ, 1 SSM.Cerinte minime referitoare la utilaje: - reciclator/stabilizator minim2 buc cu raport de inspectie;
- sistem de nivelare 3D ? minim 1 buc;
- excavator pe senile- minim 2 buc cu raport de inspectie tehnica;
- buldoexcavator - minim 1 buc cu raport de inspectie tehnica;
- autogreder -minim 2 buc cu raport de inspectie tehnica;
- buldozer - minim 1 buc cu raport de inspectie tehnica;
- cilindru compactor ? minim 2 buc cu raport de inspectie tehnica;
- cisterna apa 20 to - minim 2 buc;
- raspanditor de liant - minim 2 buc;
- autobasculanta 20 to ? minim 8 buc cu licente de transport;
- trusa tratamente bituminoase - minim 1 buc;
- instalatie de stropiri succesive ? minim 1 buc.- cilindru compactor pe pneuri 35 tone ?minim 1 buc cu raport de inspectie tehnica- automacara - minim 1 buc cu iscir valabilRapoartele de inspectie tehnica trebuie emise de un organism de inspectie acreditat.In dotare sau prin contracte ferme de prestari servicii in vigoare cu : - laborator de incercari, grad II, 1 buc.- Laboratoarul trebuie sa fie autorizat conform legislatiei in vigoare.- Se va depune certificatul de autorizare.-Se vor prezenta obligatoriu acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
347/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2011 12:30
Locul: sediul Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Ciugud-Berghin - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, experztii externi, persoane cu atributii de control si supervizare a procedurii din partea APDRP, UCVAP Alba
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare asigurata din FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA Masura 1.2.5.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELSECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV ALBA IULIA
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Email:  [email protected], Fax:  0258810286, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G. 34/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA DE DEZVOLTARE CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala:  Str. Principala nr. 157, Localitatea:  Ciugud, Cod postal:  517240, Romania, Tel. 0258841205 int 107, Email:  [email protected], Fax:  0258 841205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer