Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect


Anunt de participare numarul 81998/13.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREUTESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Preutesti, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 607540, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Preutesti, Tel.0230541242, In atentia: AANITEI ALEXANDRU, Email: [email protected], Fax: 0230541242, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE LOCALA
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Preutesti, Basarabi si Arghira - comuna Preutesti, Constructia unei gradinite noi pentru copii inclusiv cu dotarea necesara, Modernizare drum comunal in localitatea Preutesti-comuna Preutesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Preutesti, Basarabi si Arghira, din comuna Preutesti, Constructia unei gradinite noi pentru copii inclusiv cu dotarea necesara, Modernizare drum comunal in localitatea Preutesti din comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Preutesti, Basarabi si Arghira, din comuna Preutesti, Constructia unei gradinite noi pentru copii inclusiv cu dotarea necesara, Modernizare drum comunal in localitatea Preutesti din comuna Preutesti, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 8, 181, 848RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie ulterioara de lucrari similare de maxim 50% din valoare contract.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 160000 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fonduri FEADR - Masura 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original/copie legalizata; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original/copie legalizata; Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara; Bilant contabil; Informatii privind cifra de afaceri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani 2006, 2007, 2008; cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) sa fie minim 24.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani; Lista de experienta similara; Recomandari de la beneficiari; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; Informatii privind subcontractantii; Certificate ISO 9001, 14001, 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: 1) In domeniul lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare. Cerinta minima pentru executie : - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a minim 3 contracte cu o valoare minima de 3 000 000 lei fiecare2) In domeniul lucrari de constructii civile¦ Cerinta minima pentru executie : - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a minim 3 contracte cu o valoare insumata de 3 000 000 lei din care cel putin o lucrare sa fie constructie scolara3) In domeniul lucrari de constructii de drumuri¦ Cerinta minima pentru executie : - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani aminim 3 contracte a caror lungime insumataminima sa fie de 10 KM .Fiecare formular va fi insotit de: - recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC;
- contractele de executie;
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor. Cerinta minima pentru proiectare : -executarea si finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a minim 3 contracte pentru lucrari de proiectare cu o valoare minima de 100 000 lei fiecareFiecare formular va fi insotit de: - recomandari ale beneficiarilor- contractele de executie- procesele verbale de predare a lucrarilor de proiectareConditiile de mai sus pot fi indeplinite cumulativ in cazul asocierii mai multor persoane juridice.Documentele de mai sus vor fi prezentate in copie legalizata la notariat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2917/06.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Preutesti, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul Local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectiacontencios administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 216.321, Fax: 0230 251.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA PREUTESTI
Adresa postala: Comuna Preutesti, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 607540, Romania, Tel.0230/541 242, Fax: 0230/541 242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer