Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiec


Anunt de participare numarul 73703/18.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HANGU
Adresa postala: comuna Hangu, judetul Neamt, cod postal 617240, Romania, Localitatea: Hangu, Cod postal: 617240, Romania, Punct(e) de contact: GAVRIL LUPU, Tel.0233257501, Email: [email protected], Fax: 0233257524, Adresa internet (URL): www.primariahangu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect intregrat- Alimentare cu apa, canalizare ape uzate, statie epurare si modernizare drum comunal, in localitatile Buhalnita, Grozavesti si Ruginesti, comuna Hangu, jud.Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Hangu, JUDETUL NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Alimentare cu apa , canalizare ape uzate, statie epurare, in localitatile Buhalnita , Grozavesti si Ruginesti, comuna Hangu, jud.NeamtLOT 2: :Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Modernizare drum comuna, in localitatile Buhalnita , Grozavesti si Ruginesti, comuna Hangu, jud.Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Alimentare cu apa , canalizare ape uzate si statie epurareValoarea estimata fara TVA: 6 246 498 RON din carevaloarea servicilor de proiectare nu va depasi257 894 RON.
Lotul 2: Modernizare drum comunal
Valoarea estimata fara TVA: 1 391 088RON fara TVA din carevaloarea servicilor de proiectare nu va depasi 69 300 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 637, 586RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplim. cf.art.122 lit(j)/OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 05.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 :62 265 RONLotul 2:13 911 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile prin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidature sau oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006 atat a executantului de lucrari cat si a prestatorului de servicii de proiectare, in cazul in care prestatorul are calitatea de subcontractant
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Copie dupa certificatul de inregistrare
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind cifra de afaceri cumulata din ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim: Lotul 1- 18.700.000 RON
Lotul 2- 4.100.000 RON- rezultatul exercitiului financiar bilant la data 31 dec. 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- 2 recomandari de la beneficiari sau autoritati contractante cu care au incheiat contract si carora le-au prestat servicii si lucrari asemanatoare
- Lista cuutilajele si echipamente de care dispune, ca dotare, operatorul economic pentru indeplinirea contractului.-Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-Lista cu principalele lucrari effectuate in ultimii 5 ani si servicii prestate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-RTE autorizat MEC ; sudori autorizati in OTEL PE autorizati ISCIR- cu copie dupa prima si ultima foaie din contractul de munca prin care sa dovedeasca faptul ca este angajat al firmei de minim 4 ani-Pentru lotul 1- Ofertantul va face dovada a minim 2 experti cheie cu experienta in domeniul executarii lucrarilor de constructii in infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare, construire statie de epurarede minim 2 ani si respectiv minim 1 an.- Se vor anexa CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie, conform anexei 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
51%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executie
15%
Descriere:
4.
Propunere tehnica
15%
Descriere:
5.
Caracteristici de mediu
5%
Descriere:
6.
proceduri si instructiuni pentru toate fazele de executie
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despreun act al autoritatii cotractante pe care acesta il consideranelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer