Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, eleborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru :"Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele B


Anunt de participare numarul 93050/12.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)
Adresa postala: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Punct(e) de contact: ELENA-DANIELA MOGOS, Tel.0234/211032, 0234/206048, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234/211032, Adresa internet (URL): www.primaria-margineni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, eleborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru : "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes";"Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni";"Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni";"Construire centru social pentru copii - servicii afterschool"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com Margineni, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, eleborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru : "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes";"Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni";"Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni";"Construire centru social pentru copii - servicii afterschool"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, eleborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru : "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes";"Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni";"Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni";"Construire centru social pentru copii - servicii afterschool"
Valoarea estimata fara TVA: 7, 971, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : lot 1 - 98000 lei;lot 2 -19000 lei; lot 3 - 23000 lei; lot 4 - 18800 leiGarantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si FEADR - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie- in cazul prezentarii unor oferte comune de catre mai multi operatori economici se solicita completarea acordului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate
2. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale, inclusiv luna decembrie 2009
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
4. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului- dupa caz, se va completa fisa"Informatii despre ofertantii constituiti ca societati mixte/consortii/asocieri"
5. Certificat constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata
6. Pt. ofertantii straini, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, tradusa si legalizata la un notrar public din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil 2006, 2007, 2008 - copie legalizata
- pt. persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania
2. Informatii privind cifra de afaceri si capacitatea economica si financiara - Fisa de informatii generale
- declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici(2006, 2007, 2008) este mai mare sau egala cu: pt. lotul 1 - 9800000 lei, pt. lotul 2 - 1910000 lei, pt. lotul 3 - 2300000 lei, pt. lotul 4 - 1880000 lei
3. Se va prezenta- o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit, aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% di8n valoarea estimata a fiecarui lot sau
- depozit bancar echivalent sau
- a unui angajament ferm al bancii emitente prin care sa garanteze acordarea unei linii de credit in valkoare de 20% din valoarea estimata a contractului, in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. experienta similara
cerinta minima pt. executie- executarea si finalizarea in ultimi 5 ani a maxin 3 contracte/lot care cumulate sa iaba valoare minima de : a. 4200000 lei pt lot 1
b. 800000 lei pt. lot 2c. 998 000 lei pt lot 3d. 810000 lei pt lot 4
cerinta minima pt. priectare - executarea si finalizarea in ultimi 5 ani a maxin 3 contracte/lot care cumulate sa iaba valoare minima de : a. 207000 lei pt lot 1
b. 49000 lei pt. lot 2c. 43000 lei pt lot 3d. 33000 lei pt lot 4
3. declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile:
dotare minina : statie de asfalt - 1 buc
statie de betoane - 1 buc
autocamioane transport - 5 buc
excavator cu cupa - 2 buc
buldocexcavator- 2 bucmacara - 1 buc
cilindru compactor - 3 buc
autobetoniera
Pt. activitatea de proiectare se va solciita dovada exitentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator.
4.informati privind personalul tehnic de specialitate : declaratie privind efectivelel medii anuale ale personalui angajat si a al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani
-un salariat certificat pentru lucrarile de ignifugare(lot 4)
pt. proeictare - personal cu minim 3 ani experienta in domeniu.
Pt. toti specilaistii solicitti se vor prezenta declartii de disponoibilitate.
5.operatorii economici ofertanti pt. lotul 4 trebuie sa prezinte Certificat de Atestare emis de Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila Pt. executrea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.
6.Declaratie privind lucrariel in derulare cat si in curs de contractare.
7. in cazul i ncare exista subcontractanti se vor solicita prezentare declaratiei de subcontractare.
8.Certificat ISO 9001
Certificat ISO 14001
Certificat OHSAS 18001:2004
certificat SA 8000
Emise de un organism acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040810400020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 11:00
Locul: Primaria com. Margineni, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor si specialistii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finanta prin FEADR - masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234514275, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Margineni
Adresa postala: sat Margineni, ,Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Tel.0234211032, Email: [email protected], Fax: 0234211032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer