Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare-Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare si Imbunatatire calitate strazi de pamant prin asfaltare in localitatea Mihail Kogalniceanu, judetul Tulcea


Anunt de participare numarul 70737/12.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Adresa postala: Com.Mihail Kogalniceanu, Jud.Tulcea, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 827145, Romania, Punct(e) de contact: Anastase Alexe, Tel.0240563001, Email: [email protected], Fax: 0240563001, Adresa internet (URL): http: //www.freewebs.com/clkogalniceanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare-Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare si Imbunatatire calitate strazi de pamant prin asfaltare in localitatea Mihail Kogalniceanu, judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea Mihail Kogalniceanu, judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare faza PT+CS+ DE + ASISTENTA TEHNICA, DOCUMENTATIE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATII PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI pentru obiectivul : INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE SI IMBUNATATIRE STRAZI DE PAMINT PRINASFALTARE IN LOCALITATEA MIHAI KOGALNICEANU, COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU, JUDET TULCEAconform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare faza PT+CS+ DE + ASISTENTA TEHNICA, DOCUMENTATIE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATII PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI.
Valoarea estimata fara TVA: 402, 949RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-8000 ron, contTrezorerieRO50TREZ6415006XXX000156Tulcea.Garantie de buna executie 5%din valoarea contractului se constituie prin scrisoare de garantiebancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare -Buget PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;
-certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la finele anului: 2007, 2006, 2005.
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani;
Operatorul economic ofertant are obligatia sa prezinte lista cu acele echipamente/utilaje/mijloace de transport, alte mijloace fixe sau dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii, angajandu-se sa le utilizeze pentru indeplinirea acestuia.
Operatorul economic ofertant are obligatia sa prezinte informatii referitoare la personalul care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acesta.
Pentru specialistii ce asigura executarea proiectului se vor anexa CV-urile acestora.Ofertantii care nu prezinta documentele de mai sus si nu indeplinesc conditiile minime de calificare vor fi respinsi pentru neindeplinirea capacitatii tehnice sau profesionale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria PrimarieiMihail Kogalniceanu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2009 12:00
Locul: La sediul Primariei Mihail Kogalniceanu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare sau experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observator al CRPDRP 2 SE Constanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Savropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tulcea
Adresa postala: srt.Pacii, nr.83, ,Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820048, Romania, Tel.0240/517845, Fax: 0240511292
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mihail Kogalniceanu
Adresa postala: comuna Mihail Kogalniceanu, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 827145, Romania, Tel.0240563001, Email: [email protected], Fax: 0240563001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer