Licitatie Publica - Servicii de proiectare (intocmire proeict tehnic, detalii de executie, documentatie, pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea, tehnica a proiectarii) si asitenta tehnica din partea proeictatntului pentr
Anunt de participare numarul 94486/18.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt-Rimet din judetul Alba
Adresa postala: Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Localitatea: Stremt, Cod postal: 517745, Romania, Punct(e) de contact: Traian - Stefan Popa, Tel.0258848242, Email: [email protected], Fax: 0258848302, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: modernizare drum, canalizare, alimentare cu apa, statie de epurare, centru, social, utilare spatii de inters public
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (intocmire proeict tehnic, detalii de executie, documentatie, pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea, tehnica a proiectarii) si asitenta tehnica din partea proeictatntului pentru investitia "Infrastructura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru ADI Stremt - Rimet din judetul Alba"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: ADI Stremt Rimet din judetul Alba, comuna Stremt, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (intocmire proeict tehnic, detalii de executie, documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia "Infrastructura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru ADI Stremt Rimet din judetul Alba"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (intocmire proeict tehnic, detalii de executie, documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia "Infrastructura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru ADI Stremt Rimet din judetul Alba" este de a presta
serviciile de proiectare conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 582, 827RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5828 ron Garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, masura 322 Renovarea satelor, dezvoltarea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta.
2.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta va conduce la respingerea ofertelor respective.
3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna.
Cerinta obligatorie:
1.Declaratie privind eligibilitatea F2
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura F4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Cerinta obligatorie: documente care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat
Formulare tip valabile la data licitatiei, emise de:
1.Formular tip in original Directia impozite si taxe locale
2.Formular tip in original Directia Generala a Finantelor Publice taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului
3.Formular F3 - privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 si la art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului.
Cerinta obligatorie:
1.Formular tip - Certificatul constatator emis de ORC in original; Autorizatie de functionare sau echivalente nu mai vechi de 30 zile
2.Statutul si contractul de societate, actele aditionale, in copie CONFORM CU ORIGINALUL.
3.Formular tip Certificat de inmatriculare in copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1.Bilantul contabil pe anii 2006, 2007 si 2008, inclusiv anexele; Ofertantul trebuie sa fi obtinut profit in anul 2008.
2.Ofertantul/subcontractantii/partenerii trebuie sa fie firma inregistrata, specializata pentru prestarea/executarea unor astfel de servicii.
3.Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica pentru acordarea de credite in vederea asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului.
4.Informatii generale despre ofertant, completand formularul - formularul F8 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 550.000 LEI. Pentru IMM-uri se aplica prevederile OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza documentele:
Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani - Formular F9
Experienta similara formular F10.
Copii dupa contractele de prestari servicii prezentate ca similare.
Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii formular F11.
Ofertantul trebuie prezinte personalul de specialitate propus a fi angajat in derularea actiunilor din contract, sa prezinte documente care sa ateste urmatorii experti cheie :
-Sef proiect, minim 10 ani experienta
-Arhitect, minim 10 ani experienta
-Inginer structurist, minim 10 ani experienta
-Inginer drumuri si poduri minim 10 ani experienta
-2 Ingineri infrastructura edilitara/constructii hidrotehnice, instalatii sanitare si electrice.
- CV pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii formular F14.
- Declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii formular F13.
- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului daca este cazul
Atentie! Pentru fiecare dintre persoanele incluse in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplome / certificate de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata.
Nefurnizarea unor astfel de documente poate conduce la neluarea in considerare a acelor informatii cuprinse in CV-uri care
trebuiau sustinute de acestea.
Cv-urile trebuie sa fie insotite de Declaratii de disponibilitate formularului F13
Lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului si CV-urile, precum si documentele insotitoare solicitate, reprezinta documente pe baza carora comisia de evaluare va stabili daca ofertantul satisface criteriile de calificare privind personalul minim necesar.CV-urile si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnaturile in original.
Informatii privind subcontractantii
Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractanti - Formular F5Informatii generale (pentru subcontractant)-formularul F8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala in proiectare minim 3 ani Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat minim un contract de servicii proiectare infrastructura rutiera, un contract servicii proiectare infrastructura edilitara si un contract servicii de proiectare in domeniul constructiilor civile (cladiri) similare ca valoare si complexitate cu cele supuse licitatiei, Cel putin 1 recomandare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca similare Formular F22
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 11:00
Locul: ADI Stremt Ramet, Comuna Stremt, Strada Principala nr. 99, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP si CRPDRP 7 Centru
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322 Renovarea satelor, dezvoltarea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510207, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Stremt
Adresa postala: Str. Principala 99, Localitatea: Stremt, Cod postal: 517745, Romania, Tel.0258848101, Email: [email protected], Fax: 0258848302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 15:38