Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE (intocmire proiect tehnic , detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRU


Anunt de participare numarul 90686/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIRDA DE SUS (PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS)
Adresa postala: COMUNA GIRDA DE SUS, SAT GIRDA DE SUS, NR 46/A, Localitatea: Garda de Sus, Cod postal: 517310, Romania, Punct(e) de contact: GRATIAN SUCIU, Tel.0258778141, Email: [email protected], Fax: 0258778141, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAGIRDADESUS.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE (intocmire proiect tehnic , detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT MODERNIZARE DRUM, ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA CU STATIE DE EPURARE SI ACHIZITIE SISTEME DE ALARMA PENTRU MUZEU IN COMUNA GIRDA DE SUS JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Girda de Sus, Sat Girda de Sus, nr. 46/a
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE (intocmire proiect tehnic , detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRATMODERNIZARE DRUM, ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA CU STATIE DE EPURARE SI ACHIZITIE SISTEME DE ALARMA PENTRU MUZEU IN COMUNA GIRDA DE SUS JUDETUL ALBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I SERVICII DE PROIECTARE(intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRUL PROIECTULUI MODERNIZARE DRUM, valoare estimata 102.440 lei
Lotul II SERVICII DE PROIECTARE(intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRUL PROIECTULUI ALIMENTARE CU APA, valoare estimata 60.155 lei
Lotul III SERVICII DE PROIECTARE(intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI IN CADRUL PROIECTULUI CANALIZARE MENAJERA CU STATIE DE EPURARE , valoare estimata 232.976 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 395, 571RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform fisei de date a achizitiilor
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantia de participare este in suma de: LOT I: 2.000 lei; LOT II: 1.000lei; LOT III :4.000 lei; Garanie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale PNDR-Masura 3.2.2. si bugetul local al Primariei comunei Girda de Sus
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociatii constituite de operatorii economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Proiectele tehnice vor respecta solutiile din Studiile de fezabilitate, precum si conditiile impuse de programul de finantare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea: Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial in copie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente, in copie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat;Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: LOT I: 200.000 leiLOT II :120.000 leiLOT III: 460.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Fisa experienta similara; Declaratie care contine Informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Informatii privind standardele de protectia mediului; Informatii privind subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor anexa: Copii dupa contractele de servicii si procesele verbale de predare primire/receptie a documentatiilor;Recomandari din partea unor beneficiari/clienti privind prestarea serviciilor similare: se vor prezenta minim 3 (trei)recomandari din partea beneficiarilor;Certificate de atestare a sistemului calitatii ISO 9001/2008, ISO 14001/2005sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie pentru PT + DDE+CS
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/28.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Girda de Sus, localitatea Girda de Sus, nr. 46/a, Jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai autoritatii contractante; Reprezentanti ai CRPDRP Centru; Reprezentanti ai Ministerului de Finante; Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (F.E.A.D.R.), Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Masura 3.2.2.- Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Pentru PT + DE + CS +VT- maxim 2 luni de la semnarea contractului de serviciiPentru asistenta tehnica si documentatie de avize toata durata de executia a contractului de lucrari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTECIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Str. I.C. BRATIANU, Nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258810286, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 si HG 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Girda de Sus
Adresa postala: Sat. Girda de Sus, nr. 46/a, Localitatea: Girda de Sus, Cod postal: 517310, Romania, Tel.0258778141, Email: [email protected], Fax: 0258778141, Adresa internet (URL): www.primariagirdadesus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer