Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare "Modernizare (ranforsare) strada Republicii-Cimpa"


Anunt de participare numarul 56086/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel.0254550977, 0254550760, Email: [email protected], Fax: 0254550977, 0254550760
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare "Modernizare (ranforsare) strada Republicii-Cimpa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria Orasului Petrila, str. Republicii, nr.196, oras Petrila, judetul Hunedoara, cod 335800
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de proiectare "Modernizare (ranforsare) strada Republicii-Cimpa"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare "Modernizare (ranforsare) strada Republicii-Cimpa"
Valoarea estimata fara TVA: 367, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este 3676 lei. Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al orasului Petrila si fondurile Uniunii Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prestatorul va revizui studiul de fezabilitate si va elabora documentatia in faza PAC, PT, DDE, caietul de sarcini numai in cazul in care beneficiarul, Primaria Orasului Petrila obtine finantarea din fondurile UE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt descalificati candidatii care se incadreazain una sau mai multe situatii prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 privind achizitiile publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 367240 lei, echivalentul a 100.000 euro la data 13.06, 2008 de 3, 6724 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)fisa de informatii generale; b)lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani; c)declaratie privind personalul; d)fise de informatii privind experienta similara; e)recomandari din partea altor beneficiari; f)documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii; g) declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se vor anexa cel putin trei fisede informatii privind experienta similara referitoare la trei contracteincheiate in ultimii trei ani care au avut ca obiect proiectarea tehnica pentru infrastructura de transport, insotite de copii ale contractelor, proceselor verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor respectivi. Valoarea fiecarui contract prezentat trebuie sa fie de minim 367240 lei, echivalentul a 100000 euro la cursul BNR din data de 13.06.2008 de 3, 6724 lei/euro-certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Componenta echipei de proiectare: Se vor prezenta diplomelesi cv-urile expertiilor cheie care sa ateste pregatirea si experienta in domeniu conform specificatiilor din fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
. Capacitatea expertului cheie 1 (arhitect) de a contribui la elaborarea documentatiei
12%
Descriere:
3.
. Capacitatea expertului cheie 2 (inginer specialist in drumuri si poduri)
12%
Descriere:
4.
. Capacitatea expertului cheie 3 (inginer constructii civile)
8%
Descriere:
5.
. Capacitatea expertului cheie 4 (inginer topograf)
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata in contul RO03TREZ3775004XXX000010 sau numerar la casieria Primariei Orasului Petrila
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 10:00
Locul: Primaria Orasului Petrila, str. Republicii, nr.196, oras Petrila, judet Hunedoara, cod 335800
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 2 imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si localeDomeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropolios, nr.6, Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata IC Bratianu, nr.1, Localitatea: alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 (cinci) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Petrila, Serviciul Achizitii, Investitii
Adresa postala: str. Republicii, nr.196, Localitatea: petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel.0254/550760, Email: [email protected], Fax: 0254/550760
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer