Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (?ocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii


Anunt de participare numarul 100956/29.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt-Rimet din judetul Alba
Adresa postala:  Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Localitatea:  Stremt, Cod postal:  517745, Romania, Punct(e) de contact:  Traian - Stefan Popa, Tel. 0258848242, Email:  [email protected], Fax:  0258848302, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: modernizare drum, canalizare, alimentare cu apa, statie de epurare, centru
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (?ocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ADI Stremt-Ramet, comuna Stremt, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (?ocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii
pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea
tehnica a proiectarii) si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia
„INFRASTRUCTURA EDILITARA MODERNA, DE MEDIU, TRANSPORT SI
SOCIALA pt. A.D.I. STREMT – RET DIN JUDETUL ALBA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (?ocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii
pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caietului de sarcini, verificarea
tehnica a proiectarii) si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia
„INFRASTRUCTURA EDILITARA MODERNA, DE MEDIU, TRANSPORT SI
SOCIALA pt. A.D.I. STREMT – RET DIN JUDETUL ALBA"
Valoarea estimata fara TVA: 582, 827RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 5828 RON. Garantia de buna executie invaloare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, masura 322 – Renovarea satelor, dezvoltarea serviciilorde baza pentru economia si populatia rurala si punerea ?valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta oblig: Decl privind eligibilitatea
Decl privind calitatea de participant la procedura
Decl privind neincadrarea in prevederile art 181
Cerinta oblig: documente solicitate care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat
Formulare tip in original cu valabilitate la data licitatiei emise de:
Directia impozite si taxe locale
Directia Generala a Finantelor Publice taxe si impozite catre bugetul consolidat
Form privind ne?adrarea ?prevederile art 181 din OUG 34/2006
?cadrarea ?una din situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 atrage
excluderea ofertantului
Cerinta oblig:
Form tip-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa
reiasa ca operatorul economic presteaza activitati conform cod CAEN Rev. 2–7112
Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea – ?original;
Autorizatie de functionare/sau echivalente-nu mai vechi de 30 zile
Statutul si contractul de societate, actele aditionale ?copie CONFORM CU ORIGINALUL
Form tip – Certificat de ?atriculare ?copie CONFORM CU ORIGINALUL
Persoane juridice/fizice straine
Cerinta oblig: Documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori
apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Bilantul contabil pe anii 2007, 2008 si 2009, inclusiv anexele; Profit operational si
profitul net ?ultimii 3 ani sa fie pozitiv.2. Informatii generale despre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.100.000 lei. Pentru IMMurise aplica prevederile OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza documentele :
Lista principalelor servicii de proiectare prestate ?ultimii 3 aniExperienta similara .
Copii dupa contractele de prestari servicii prezentate ca similare
Declaratie privind personalul responsabil cu ?eplinirea contractului de servicii•Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate propus a fi angajat ?derularea actiunilor din contract, sa prezinte documente care sa ateste detinerea
urmatorilor experti cheie:
-Sef proiect;
-Arhitect;
-Inginer structurist;
-Inginer drumuri si poduri-Inginer infrastructura edilitara;
-1 Inginer constructii hidrotehnice, instalatii sanitare si electrice minim 5 ani
experienta;
-Topograf , minim 5 ani experienta ;
-2 Verificatori tehnici – minim 5 ani experienta.
Curriculum vitae - pentru personalul responsabil cu ?eplinirea contractului de
serviciiContracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati
permanenti ai ofertantului – daca este cazul
Atentie ! Pentru fiecare dintre persoanele incluse ?oferta, CV-ul trebuie sa fie ?otit
de copii de pe diplome / certificate de studii mentionate ?CV-ul respectiv, precum si
de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata.
Nefurnizarea unor astfel de documente poate conduce la neluarea ?considerare, de
catre comisia de evaluare, a acelor informatii cuprinse ?CV-uri care trebuiau
sustinute de acestea.
Lista personalului responsabil cu ?eplinirea contractului si CV-urile, precum si
documentele ?otitoare solicitate, reprezinta documente pe baza carora comisia de
evaluare va stabili daca ofertantul satisface criteriile de calificare privind personalul
minim necesar.
CV-urile se vor prezenta datate si semnate ?original.
Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea formularului cu privire la subcontractanti, acordul si
specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala in proiectare minim 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat cel putin 1 contract de serviciiproiectare infrastructura rutiera cu o valoare de minim 35.000 lei , 1 contract deservicii proiectare infrastructura edilitara (alimentare cu apa potabila, canalizare sistatie de epurare) cu o valoare de minim 400.000 si 1 contract servicii de proiectarein domeniul constructiilor civile (cladiri) cu o valoare de minim 16.000 lei.Pentru fiecare din aceste contracte se vor atasa recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 11:00
Locul: ADI Stremt - Ramet din jud. Alba, comuna Stremt, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatoridin partea UCVAP si CRPDRP 7 Centru
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322 – Renovarea satelor, dezvoltarea serviciilor de baza pentru economia sipopulatia rurala si punerea ?valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, ,Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, ,Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510207, Romania, Tel. 0258810286, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Stremt
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 99, Localitatea:  Stremt, Cod postal:  517745, Romania, Tel. 0258848101, Email:  [email protected], Fax:  0258848302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer