Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drumuri comuna


Anunt de participare numarul 108046/20.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ilva Mare (Primaria Ilva Mare- jud Bistrita Nasaud)
Adresa postala:  Ilva Mare, nr.243, Bistrita Nasaud, Localitatea:  Ilva Mare, Cod postal:  427090, Romania, Punct(e) de contact:  Anca Alexandru, Tel. 0263/376008, Email:  [email protected], Fax:  0263/376026, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drumuri comunale si strazi in localitatea Ilva Mare, Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in localitatea Ilva Mare, Extindere retea publica de apa potabila in localitatea Ilva Mare si Modernizare camin cultural in localitatea Ilva Mare, jud. Bis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatia lucrarilor: Lot.1: Localitatea Ilva Mare Comuna Ilva Mare, judetul Bistrita Nasaud
Lot.2: Localitatea Ilva Mare Comuna Ilva Mare, judetul Bistrita Nasaud
Lot.3: Localitatea Ilva Mare Comuna Ilva Mare, judetul Bistrita Nasaud;
Lot.4: Localitatea Ilva Mare Comuna Ilva Mare, judetul Bistrita Nasaud- Principalul loc de prestare:
- La sediul Prestatorului se vor elabora documentatiile.
- Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii PT si DE, prestatorul se poate deplasa la Primaria Comunei Ilva Mare, jud. Bistrita Nasaud.
- Asistenta tehnica va fi asigurata la locatia de executie a lucrarilor, localitatea Ilva Mare, comuna Ilva Mare, judetul Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+Doc.obtinere avize) si executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: , , Modernizare drumuri comunale si strazi in localitatea Ilva Mare (Lot1), Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in localitatea Ilva Mare (Lot2), Extindere retea publica de apa potabila in localitatea Ilva Mare (Lot3), Modernizare camin cultural Liviu Rebreanu in localitatea Ilva Mare (Lot4), precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+Doc.obtinere avize) si executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Modernizare drumuri comunale si strazi in localitatea Ilva Mare (Lot1), Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in localitatea Ilva Mare (Lot2), Extindere retea publica de apa potabila in localitatea Ilva Mare (Lot3), Modernizare camin cultural Liviu Rebreanu in localitatea Ilva Mare (Lot4) precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 8, 380, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 160000 lei din care: Lot 1:51000 lei; Lot 2 :79000 lei; Lot 3:15000 lei; Lot 4:15000lei; Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 9-original- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 10- original- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006- Formular 11-original- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. - original sau copie legalizata-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local ( pentru toate punctele de lucru)- original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC- copie legalizata- Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC-original sau copie legalizata;Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- original sau copie legalizata- traducere legalizata in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legalizata in limba romanaPentru Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare, (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anii 2007, 2008, 2009 insotit de contul de profit si pierdere , vizate si inregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009 )- Formular 12 -in original (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si in acest caz ofertantul va prezenta un Centralizator al punctului 9 din Formularul 12, ca anexa la acest formular )3.Scrisoare de bonitate in valoare de 3000000 lei - in original sau copie legalizata4.Identificarea financiara?Formular 13-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: 1.Profitul net conform bilant contabil pentru anual 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din grupul de asociati..2.Lotul 1: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 5125000 Lei. Lotul 2: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 7985000 Lei.Lotul 3: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 1821000 Lei.Lotul 4: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 1824000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare din cele patru loturi :1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Form.14?0riginal;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form.15 in original;3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Form.17(In cazul unei asocieri, Ofertantul/aociatii va prezenta - Form.17 - Experienta similara si Form.18 - Centralizator pentru experienta similara ).Se vor prezenta : Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara pe proiectare si pe executie lucrari;Copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor si copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Recomandare de la beneficiari-Form.19- in original sau copie legalizata;4. Informatii privind resursele umane : Form.21 ? Declaratie privind informatiile de personal; Form.22 ? Centralizator privind informatiile de personal; Form.20si Form.20A? Declaratie privind personalul pentru contract( insotit de CV pentru personalul nominalizat-Form.23; declaratie de disponibilitate - Anexa la Form.23;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii ? in copie);5.Informatii privind resurse tehnice-declaratii privind utilajele, instalatiile si echipamentele- Form.24;6.Acord de asociere ? Form.7;7.Completare Form.25 - subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul;8. Standarde: Certificat SREN ISO 9001, copie legalizata (In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente);Certificat SREN ISO 14001 , in copie legalizata (In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente);Certificat OHSAS 18001 , in copie legalizata (In cazul unei asocieri, toti asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente); Certificat SA 8000:2008 in copie legalizata .9 declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia muncii.(depusa de liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.simil.Lot1:1contr.pt drum val 90000lei si 1contr lucrari val 2450000lei;Lot2:1contr canaliz val 124000lei si 1contr.lucr.in val de 3850000lei;Lot3:1contr pentru aliment cu apa val 23000lei si 1contr lucrari val 885000lei;Lot4:1contr pentru constr/reabilit.clad.val cumul 25000lei, 1contr.lucr.val 885000leiPersonal: Lot1:1sef proiect stud.super.CFDP vech5ani proiect.drum, 1proiect stud super.CFDP vech3ani proiect drum, 1topograf/geodez vech1an in domeniu, 1Sef santier ing constr rutiere vech 5ani in domeniu, RTE exper.10ani in domen, Resp.calitate(CQ)exper.5ani in domeniu, Resp.coord.SSM exper.in domeniu 5ani, nr.mediu de 25angajati proprii in ultimii 3ani;Lot2:1sef proiect st.super., exper.5ani proiect.constr.instal.sau constr hidrotehn, 1instalator st.sup.exp.3ani in proiect., 1hidrotehnist st. super. experi 3ani in proiect, 1specialist autoriz in proiect instal electr, Sef santier stud.super.constr.hidrotehn sau constr.instal.vechime in special.5ani, RTE cu exper.5ani in domen, resp.calit(CQ)experienta 3ani in domeniu, Resp tehnic cu sudura, 2sudori autorizati(otel si polietilena), Resp.coordonator SSM exper.in dom.5ani Lot3: Idem Lot 2;Lot 4 1sef proiect arh.membru OAR experienta 3ani in dom, 1pers.studii sup.constr.civile si ind.experienta 5ani in domeniu, 1persoana stud.sup autorizat pt.proiect.instal.electr experienta 3ani in domen, 1pers.studii sup. inst.sanitare exper.3ani in domeniu, Sef santier st.sup.constr.civile si ind.vechime in specialitate 5ani, RTE cu experienta 5ani in domeniu, Resp.calitate(CQ)experienta 3ani in dom, Resp.coordonator SSM exper.in dom.5aniDotari: Lot1:1statie preparat mixturi asfalt., 2autobasculante transport mixturi asfal, 1autobasculanta, 1autospecala cu matura mecanica, 1gudronator, 1repartizator asfalt, 2 vibrocompactore 1autogreder, 1buldoexcavator, 1buldozer, 1excavator cu cupa, 1autobetonera, 1laborat min gradul II, autorizatISC, Lot 2 1excavator, 1buldozer, 1statie betone si mortare, 1betoniera, 4basculant, 2 compactore, 1automacara, 2aparat sudura PEHD, 1instal.subtraversare drumuri;Lot3:1buldoexcavatoar, 1aparat de sudura PEHD, 1autobasculanta;Lot 4:1excavator, 1buldozer, 1statie de betone si mortare, 1betoniera, 1transportor beton, 1basculanta;1compactor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI ILVA MARE, Comuna Ilva Mare, nr.243 jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observatorAPDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III ? ?Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale?; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bistrita Nasaud, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Alba-Iulia, nr. 1, jud.Bistrita Nasaud, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420178, Romania, Tel. 0263-213528, Fax:  0263-231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ilva Mare
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 243, jud.Bistrita Nasaud, Localitatea:  Ilva Mare, Cod postal:  427090, Romania, Tel. 0263-376008, Email:  [email protected], Fax:  0263-376026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer