Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drum comunal DC


Anunt de participare numarul 94267/16.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de dezvoltare intercomunitara Magura
Adresa postala: Com. Margau 204, ,Localitatea: Margau, Cod postal: 407380, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Sorin Suciu, Tel.0264276157, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: servicii de dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drum comunal DC121 din comunele Belis si Margau, Infiintare retea de alimentare cu apa si canalizare in satul Rachitele, Construire si dotare centru de zi pentru copii in satul Rachitele si Modernizare si dotare dotare camin cultural in localitatea Margau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatia lucrarilor: - Lot.1: Comuna Margau si Comuna Belis, judetul Cluj
- Lot.2: Satul Rachitele, comuna Margau, jud. Cluj
- Lot.3: Satul Rachitele, comuna Margau, jud. Cluj
- Lot.4: Satul Rachitele, comuna Margau, jud. Cluj
- Lot.5: Localitatea Margau, Comuna Margau, judetul Cluj
Principalul loc de prestare
- La sediul Prestatorului se vor elabora documentatiile.
- Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii PT si DE, prestatorul se poate deplasa la Primaria Comunei Margau, jud. Cluj.
- Asistenta tehnica va fi asigurata la locatia de executie a lucrarilor, comuna Margau si comuna Belis, sat Rachitele si localitatea Margau, jud. ClujLocul de livrare a produselor: Localitatea Margau caminul cultural sisat Rachitele centru de zi pentru copii.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+Doc.obtinere avize) si executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Modernizare drum comunal DC121 din comunele Belis si Margau (Lot1), Infiintare retea de alimentare cu apa in satul Rachitele, comuna Margau (Lot2), Reta de canalizare in satul Rachitele, comuna Margau (Lot3), Construire Centru social de zi pentru copii in satul Rachitele, comuna Margau (Lot4), Modernizare si dotare camin cultural pentru promovarea specificului cultural in comuna Margau (Lot5), dotarea Centru social de zi pentru copii in satul Rachitele (Lot4) si a Camin cultural pentru promovarea specificului cultural in comuna Margau (Lot5) precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica (P.T.+D.E.+Doc.obtinere avize) si executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Modernizare drum comunal DC121 din comunele Belis si Margau (Lot1), Infiintare retea de alimentare cu apa in satul Rachitele, comuna Margau (Lot2), Reta de canalizare in satul Rachitele, comuna Margau (Lot3), Construire Centru social de zi pentru copii in satul Rachitele, comuna Margau (Lot4), Modernizare si dotare camin cultural pentru promovarea specificului cultural in comuna Margau (Lot5), dotarea Centru social de zi pentru copii in satul Rachitele (Lot4) si a Camin cultural pentru promovarea specificului cultural in comuna Margau (Lot5) precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 410, 841RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 229000 lei din care: Lot1:180000lei;Lot2:14000lei;Lot3:16000lei;Lot4:12000lei;Lot5:7000lei;Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor si bugete locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 9 - original- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 10- original- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006- Formular 11-original- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. - original sau copie legalizata-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local ( pentru toate punctele de lucru)- original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC- copie legalizata- Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC-original sau copie legalizata;Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- original sau copie legalizata- traducere legalizata in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legalizata in limba romanaPentru Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare, (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anii 2007, 2008, sem.I 2009 insotit de contul de profit si pierdere , vizate si inregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2006, 2007, 2008 )- Formular 12 -in original (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si in acest caz ofertantul va prezenta un Centralizator al punctului 9 din Formularul 12, ca anexa la acest formular )
3. Solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala-Formularul 12A4.Scrisoare de bonitate in valoare de 4 000 000 lei - in original sau copie legalizata
5.Identificarea financiaraFormular 13-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: 1.Profitul net conform bilant contabil pentru anual 2007, 2008 si sem.I 2009 trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din grupul de asociati. 2.Lichiditatea generala sa fie de minim 100% pe sem.I 2009 . 3.Lotul 1: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 36800000 Lei. Lotul 2: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 2800000 Lei.Lotul 3: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 3200000 Lei.Lotul 4: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 2400000 Lei.Lotul 5: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 1400000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Form.140riginal;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form.15in original;3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Form.17(In cazul unei asocieri, Ofertantul/aociatii va prezenta - Form.17 - Experienta similara si Form.18 - Centralizator pentru experienta similara ).Se vor prezenta : Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara pe proiectare si pe executie lucrari;Copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor sicopie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Recomandare de la beneficiari-Form.19- in original sau copie legalizata;4. Informatii privind resursele umane : Form.21 Declaratie privind informatiile de personal; Form.22 Centralizator privind informatiile de personal; Form.20 Declaratie privind personalul pentru contract( insotit de CV pentru personalul nominalizat-Form.23; declaratie de disponibilitate - Anexa la Form.23;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii in copie);5.Informatii privind resurse tehnice-declaratii privind utilajele, instalatiile si echipamentele- Form.24;6.Acord de asociere Form.7;7.Completare Form.25 - subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul;8. Standarde: Certificat SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul (In cazul unei asocieri, cel putin unul din asociati este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat SR EN ISO 14001 , in copie conform cu originalul ( In cazul unei asocieri, cel putin unul din asociatieste obligat sa prezinte aceste documente);Certificat OHSAS 18001 , in copie conform cu originalul ( In cazul unei asocieri, cel putin unul din asociati este obligat sa prezinte aceste documente); 9 declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.(In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot5: Se ve prezenta ca mostra un costum popular complet pt. femei si pt barbati specific zonei folclorice Tara Motilor, Apuseni-Huedin-Margau. Exp.similara Lot1:2 contr.PT drum val.145000lei si 2 contr.lucr.val.cumul.18000000lei;Lot2:2 contr.PT alim.apa val.cumul.36000lei si 2 contr.lucr.val.cumul.1350000lei;Lot3:2contr.PT canal.val.cumul.20000lei si 2 contr.lucr.val.cumul.1550000lei;Lot4:2 contr.PT constr.cladiri val.cumul.35000lei 2 contr.lucr.val.cumul.1100000lei; Lot5:2 contr.PT modernizare cladiri val.cumul.23000lei si 2 contr.lucr.val.cumul.500000lei.Personal: Lot1:1 sef proiect studii sup.CFDP vechime 5 ani proiectare drumuri, 1 proiectant studii sup.CFDP vechime 3 ani proiectare drumuri, 1 topograf/geodez vechime 1 an in domeniu, 1 Sef santier ing.constr.rutiere vechime 5 ani in domeniu, RTE experienta 10 ani in domeniu, Resp.calitate(CQ)experienta 5 ani in domeniu, Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani;Lot2:1 sef proiect studii sup.experienta 5 ani proiectare constr.instal.sau constr.hidrotehn., 1 instalator studii sup.experienta 3 ani in proiectare, 1 hidrotehnist studii sup.experienta 3 ani in proiectare, 1 specialist autorizat inproiectare instal.electr., Sef santier studii sup.constr.hidrotehn.sau constr.instal.vechime in specialitate 5 ani, RTE cu experienta 5 ani in domeniu, Resp.calitate(CQ)experienta 3 ani in domeniu, Resp.tehn.cu sudura si sudori autorizati(otel si polietilena), Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani;Lot3: Idem Lot2;Lot4:1 sef proiect arhitect membru OAR experienta 3 ani in domeniu, 1 pers.studii sup.constr.civile si ind.experienta 5 ani in domeniu, 1 pers. studii sup.autorizat pt.proiectare instal.electr.experienta 3 ani in domeniu, 1 pers.studii sup.instal.sanit.experienta 3 ani in domeniu, Sef santier studii sup.constr.civile si ind.vechime in specialitate 5 ani, RTE cu experienta 5 ani in domeniu, Resp.calitate(CQ)experienta 3 ani in domeniu, Resp.prot.muncii experienta in domeniu 5 ani;Lot5: Idem Lot4,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarii (in luni)
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii (in luni)
15%
Descriere:
4.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S16-021367 din 23.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MARGAU, Comuna Margau, nr.204 jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844, Adresa internet (URL): www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Margau
Adresa postala: Margau, Nr. 204, Localitatea: Margau, Cod postal: 407380, Romania, Tel.0264-276157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer