Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii« Reabilitare retele termice secundare din Municipiul Bacau , loturile 2, 3 si 4


Anunt de participare numarul 87233/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentruobiectivul de investitii« Reabilitare retele termice secundare din Municipiul Bacau , loturile 2, 3 si 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bacau, judetul Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preastarea serviciilor de proiectare, faza PTh ( DDE, CS, DAC, Documentatie economica, documentatie As build, Elaborarea Planului de securitate si sanatate, ca parte a proiectului tehnic, asistenta tehnica pe durata excutiei obiectivului), pentru obiectivul de investitii Reabilitare retele termice secundare din Municipiul Bacau , ETAPA a II-a ce cuprinde :
Lot 2 format din PT 25, PT 28 si grupul de centrale termice CT 4/6 9 Mai, CT 3/2, CT Primarie si partial CT 3/5;Lot 3 format din PT 115, 14, 43, 4, 20;
Lot 4 format din PT 21, 15, 18, 97, 29;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii economici vor depune oferta pentru intreaga cantitate de servicii, incluse intr-un lot; Ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi din cele trei.Lot 2 format din PT 25, PT 28 si grupul de centrale termice CT 4/6 9 Mai, CT 3/2, CT Primarie si partial CT 3/5;Lot 3 format din PT 115, 14, 43, 4, 20;
Lot 4 format din PT 21, 15, 18, 97, 29;
Atribuirea contractului se va face pentru fiecare lot in parte, conform criteriului de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 645, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatiepentru toate 3 loturi :12000 lei si pe loturi: lot 2 :4400 lei ; lot 3 :3700 lei ; lot 4 :3900 lei;Garantia de buna executie este de 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Capitolul 81. Cheltuieli de capital- Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere-daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, completarea formularului A,
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completarea formularului B, si 12C.
c. Declaratie privind cunoasterea si respectarea legislatiei in vigoare in domeniul protectiei mediului siprotectiei muncii, calitatii in constructii si in domeniul achizitiilor publice, completarea formularului L
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii;
- Extras din Actul constitutiv al societatii privind obiectul de activitate, , copie
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale si cifrade afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) ;
- Bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii, efectuate inultimii 3 ani, - Experienta similara- prezentarea a cel putin2 contracte de servicii de proiectare in domeniul producerii, transportului, distributiei si furnizarii energiei termice, proiecte de importanta similara.
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru prestarea seviciilor, - CV-uri pentru persoanele implicate in realizarea contractului, in care sa se evidentieze , experienta profesionala, -Ofertantul trebuie sa fie abilitat legal sa elaboreze proiecte in domeniul producerii, transportului, distributiei si furnizarii energiei termice prezentarea Autorizatiei ISCIR- Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile- Informatii privind subcontractantii .
5. Standarde de asigurare a calitatii: - Certificarea conform standardului ISO 9001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 12:00
Locul: La sediul Primariei municipiului Bacau, strada Marasesti nr. 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizatiai ofertantilor, pe baza de imputernicire ;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Retehnologizarea sistemului de termoficare din Municipiul Bacau in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana , aplicatie care se deruleaza prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 3
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 -21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40-21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania, Tel.40-234 513296, Email: [email protected], Fax: 40-234 514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau
Adresa postala: Str. Marasesti, nr. 6, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel.40 234 581849, Email: [email protected], Fax: 40 234 588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer