Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru actualizarea planului urbanistic general al municipiului Turnu Magurele
Anunt de participare numarul 80134/16.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Livia Iordache, Tel.0247-416451, In atentia: Compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru actualizarea planului urbanistic generalal municipiului Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: domeniulpublic si privat al municipiului Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 590, 000 si 1, 100, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va incheiaun acord cadru pentru servicii de proiectare - elaborarePUZ - uri, elaborare studii de fundamentare siactualizarea planului urbanistic sgeneralal municipiului Turnu Magurele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. ElaborarePUZ - uridupa cum urmeaza- PUZzona centrala, suprafata 2 ha-PUZ locuinte individuale, zona Rampa Garii, in suprafata totala de aproximativ 8085 mp-PUZ locuinte individuale, zona str. Calarasi, in suprafata totala de aproximativ 23017 mp2. Elaborare Studii de fundamentare
3.ElaborarePUG
Valoarea estimata fara TVA: intre 590, 000 si 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4000 lei, cu CF la casierie sau OP, contul RO75TREZ6075006XXX000068, cod Fiscal 4253731Garantia de buna executie - 7% din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor localesi alte venituri ale bugetului local valabil la data deschiderii ofertelor , Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator de la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial emis cu ce mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008
Cifra de afacerimedie anualape ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Recomandari din partea altor beneficiari in original sau copie legalizata , Experienta similara insotitade copii dupacontractele de prestari serviciiincheiate si recomandari
Experienta trebuie sa fie de minim 3 proiecte :
a) elaborare PUG minim un proiect- recomandarea din partea beneficiarului specificandu-sedaca PUG-ul este operational, fiind insotita de copii dupa: HCL aprobare PUG si Regulament Local de Urbanism, HCJ de aprobare a PUG si Regulament Local de Urbanism, Aviz MLPTL, Aviz mediu
b) elaborare PUZ pentru suprafete mai mari de 10.000 mp minim doua proiecte - recomandarea din partea beneficiaruluispecificandu-se daca PUZ-urile sunt operationale, fiind insotite de copii dupa: HCL aprobare PUZ si Regulament Local de Urbanism, HCJ de aprobare a PUZ si Regulament Local de Urbanism, Aviz mediu, Aviz PSI, Aviz utilitatiDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Personaldespecialitate minim necesar: I.Arhitecturbanistcu drept de semnatura conform Legii 184/2001 si H.G.R.1519/2004 in categoriileB, D si F6 si sa aibaminim 5 ani experientaII. Arhitecti/proiectanti de specialitate si /saudupa caz, cu statut de experti si specialisti atestati de Ministerul Culturii si Cultelorsi inscrisi ca atare in Registrul Specialistilor si expertilorin domeniul protejarii monumentelor istorice cu mimim 5 ani experienta .III.Specialisti in urmatoareledomenii : topo/geo, retele tehnico-edilitare, drumuri, mediu, cuminim 3 ani experienta.
Se va depuneobligatoriu : CV-uri, Copii dupa diplome de studii, Copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV si duratade lucru in domeniile cerute si declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecarepersoana propusa.
Informatii privind subcontractantii- cerinta minimaspecificandu-se partiele ce urmeaza a fi subcontractate(dupa caz)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13507 din 19.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 14:00
Locul: Primaria Turnu Magurele, strada Republicii, nr.2 , camera 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite in baza Dispozitiei Primarului cat si imputernicitii ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector.3 , Bucuresti , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..021/3104641, Email: [email protected], Fax: .021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei , nr. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei municipiului Turnu Magurele
Adresa postala: Str. Republicii, nr.2, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 0145200, Romania, Tel.0247416451, Fax: 0247416453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 11:01